mungo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei Jeg har en SE k700i som jeg er svært fornøyd med. Det er bare en hake: Når jeg sender en mp3-ringelyd til en Nokia N-Gage eller en Nokia 6600 får de bare opp "ukjent filformat" når de prøver å åpne filen. Hva kommer dette av? Overføringsmetoden er bt. Anyone? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det skulle funke fint på N-gage. Det er ikke QD, ikke sant? 6600 har ikke støtte for mp3, og det fungerer derfor ikke på den. N-gage derimot har mp3-spiller, så det burde jo funke fint. Om man kan bruke det som ringelyd på mobilen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Fikk samme feil selv. Overførte en mp3ringelyd fra en P900 til en N-Gage, og den klarte å motta men ikke åpne fila. Hvilke grunner? Uvisst for meg. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sansynligvis er filen i Mpeg4 layer format, og telefonen spiller bare Mpeg3 layer (ordinær Mp3). Har det samme problemet på min 6230. Telefonen skal kunne spille filer i AAC format (Mpeg4 layer), den leser navnet på filene og filene vises som multimediafiler istedet for musikkfiler. Vanliger Mp3 filer spilles uten problemer. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det er den første N-Gagen ja. Har sendt samme ringelyd til en annen Nokia-modell (6230) og det funket fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå