realfingolfin Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har brukt overflow: scroll; på en av divene mine men scrollen ødeleggeer siden fordi den er så fordømt stygg. Hvordan endre jeg fargen i css? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1846925 Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Et lite apropos http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2750893 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Det bryr meg fint lite om du trekker deg glatt ut av denne diskusjonen også, fjartan. Som det står i posten som er linket til, heiser tilhører OS, og er ikke noe man skal bestemme - siden den faktisk ikke tilhører siden på den måten. Uansett fungerer stylinga bare i IE (og Opera om man vil). Et kjapt søk med den IKKE UKJENTE GOOGLE, gav blant annet dette resultatet. Endret 1. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 MrBerg: Ikkje hjelp han. Vi driver IKKJE vranglære her på forumet, gjør vi vel? fjartan: du kan ikkje forvente å få hjelp om du ikkje vil gjøre som du skal/bør gjøre, som er anbefalt ut i fra standarder osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg syns det er greit at man gir trådstarter en løsning på sitt spørsmål. Han kommer hit og spør etter noe, og ønsker kanskje svar. Om man da svarer, og i tillegg linker til en begrunnelse til hvorfor man ikke bør bruke det, så syns jeg det er greit. Hvem vet hva trådstarter skal bruke det til..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvem vet hva trådstarter skal bruke det til..? De som har lest første post: Jeg har brukt overflow: scroll; på en av divene mine (...) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg leser aldri første post. Det er oppskrytt. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 epsilon47 har skrevet en artikkel om egendefinerte rullefelt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Var "den" jeg linket til, selv om det var det opprinnelige innlegget i webcafeen. - Du og du så mye bedre den artikkelen på unrealized.org egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå