Anel Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nå er jeg også blitt en stolt eier av s5500.. Fikk den i dag.. endelig etter 2 1/2 uke venting. Rett inn med 512 mb korte ...og knipsing til de små timer...... Lenke til kommentar
P.E.R. Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) ME2;) Ventet nesten 2mnd etter jeg bestillte Men nå er jeg bare stor-fornøyd Endret 18. november 2004 av P.E.R. Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 noen som vet om det er 3 eller 5 bilder s5500 kan ta i sekundet med seriebilde funksjon? jeg mener å ha lest at det bare kan ta 3 bilder i testen på akam, men har sett en annen plass at det kan ta 5 i sekundet. Trur nok det er bare 3 bilder i sekunder... Har ikke sett noen steder at det er mer enn det! S5000 tar 5 bilder i sekundet, mens S5500 tar 3. Det er en av fordelene med S5000 i forhold til S5500 Lenke til kommentar
Anel Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) er det noen som har brukt webkamera funksjonen? Endret 20. november 2004 av Anel Lenke til kommentar
P.E.R. Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Skal man bruke video inn på skjerm-kortet eller usb når man bruker webcam? Lenke til kommentar
Anel Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 usb... leste jeg i manualen, men du kan sikkert bruke video-in og. Jeg brukte usb, og det gikk ikke så bra, trur du må ha ektra strøm adapter til kamera.. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Fotopiloten Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Iht bruksanvisningen skal som nevnt USB-porten benyttes. Det er dessuten et krav at en kjører MSN i kombinasjon med Windows XP Servicepack 1. Og ikke nok med det, den du oppretter forbindelse med må også ha Windows XP Sp1. Jeg har XP Sp2 og har derfor ikke sett meg bryet med å prøve. Jeg regner med at Fuji snart kommer med en oppdatering av driver slik at webkamerafunksjonen fungerer på Sp2. Dersom video-inn benyttes får en jo opp bildet direkte fra kameraet dersom en setter dette i opptaksinnstilling, så det er mulig det går an å benytte denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå