zhitler Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Lurer på å investere i et oppsett med Fx cpu .. Noen som har litt mer greie på dette enn meg? Eneste jeg har er Corsair Xms Pc 4400 ram og Radeon X800Xt kort:) Så jeg trenger jo et kabinett i tillegg! Kamerat som foreslo et HK fra Gigabyte,K8NNXP-940! Pris er vel ingen hindring.. Setter pris på alle forslag,på forhånd takk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg vet ikke om du får kjøpt FX på socket 940 lengre, men du bør uansett gå for socket 939 i stedet. Kan jo bare nevne at FX 53/55 er et lass med penger ut av vinduet, hvis jeg fikk velge hadde jeg heller kjøpt en billigere prosessor og brukt de pengene jeg sparte på en fetere skjerm eller noe annet jeg hadde bruk for. F.eks en LaCie 20" LCD. Men hvis jeg måtte velge mellom 53 og 55 ville jeg gått for 55 pga den relativt lave prisforskjellen. Er skjermkortet ditt AGP eller PCI-E? Hvis det er PCI-E må du vente på nForce4, som er rett rundt hjørnet. Hva skal du bruke maskinen til? Hvor mye RAM har du? Endret 1. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Ok.. får gå for 939 hvis det er eneste mulighet.. Det er et Agp skjermkort. Og har 1 Gig m minne. Får cpu relativt billig,det er grunnen til at jeg kjøper meg det:) Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Blir nok mest brukt til nyeste type spill..Halflife 2 etc!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå