inSain Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har sett en del poster der folk forteller kort om hvilken drivere de har. Er egentli ganske random, folk har mange forskjellige- Jeg lurer selv på hva jeg skal velge og lurte om noen med peiling/erfaring kan hjelpe? skjermkort: Gainward GF6800LE @ 16x1.5 Vist det er rellevant, så er main-concern at det funker fint i cs/hl2 noen erfaringer/tips? hva bruker dere og hvordan funker det osv? Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bare last ned den nyeste fra gainward, 66.72 eller noe sånt. Funker bra hos meg og den gir mer trøkk enn nvidia reference drivers. Jeg har gainward jeg også, bare at den er GT Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) jeg har best erfaring med 61.77 driverene for øyeblikket.. Når jeg gikk opp til 66.** serien fikk jeg markant fall både i 3dmark, og spill. Endret 1. november 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 jeg bruker 66.81 funker fett til cs og doom3 osv.. ihvertfall ... HL2 har jeg ikke så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå