tinsley Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har en Celeron 2.4.ghz sammen med vifte og kjøler som fulgte med boxed settet. Bråker jo noe utrolig...Kikket litt på papst 12db vifta hos komplett. Vil den kjøle min cpu nok hvis jeg bruker kjøleren som fulgte med cpu? Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hmm greit å si, mulig. Har du god luftsirkulasjon i kabinett så tror jeg det vil funke Lenke til kommentar
six Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har en Celeron 2.4.ghz sammen med vifte og kjøler som fulgte med boxed settet. Bråker jo noe utrolig...Kikket litt på papst 12db vifta hos komplett. Vil den kjøle min cpu nok hvis jeg bruker kjøleren som fulgte med cpu? Tror jeg ville prøve å finne ut hvor mye luft orginalviften flytter og sammenligne dette med Papst viften. Hvis du ikke har data på orginalviften vil du ofte kunne finne dette ved å søke på type(nummeret) som er angitt et eller annet sted på viften på Google. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 høres litt lite ut syns jeg er det virkelig så viktig å få LITT mindre støy?? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror faktisk den blir litt vel i underkant for å kjøle annet enn harddisker, den har følgende data om jeg ikke tar feil : 19,4 CFM / 33 m3/t Blir stille, men som sagt, tror det blir i underkant. Lenke til kommentar
Ole Martin Degvold Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nei Papst viften vil bli for liten for cpu en, Det kan hende den blir kjølt nok, men da du spiller så jobber CPU en mye mer og blir mye varmere. Du kan risikere at CPU en får kortere leve tid, eller att den svir seg. Mitt råd ikke bytt Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hva hvis jeg går for en vifte på 19db? Eller må jeg kjøpe en skikkelig kjøler i tillegg? For meg er det viktig å få ned støyen, du skulle bare hørt, det er jo rene flyplassstripa... Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 se på denne. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp litt info om vifta di.. (og mi, har 2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå