Mørbradbiff Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg har noen Gmail på lager! Tenkte at jeg skulle gjøre noe originalt for å dele noen ut. Den som får meg til å le mest av alle, får en av meg. Kan hende jeg deler ut enda flere hvis mange svar!!! Regeler: - Ikke send en link, alt skal legges i tråden. (kan tillates hvis ekstremt morsomt) - Vitser, bilder, osv må legges inn i denne tråden - max tre innlegg perr. person - Hvis over 200 innlegg kommer inn i denne tråden, vil det selvsagt bli belønning! - Konkuransen er ferdig ca +- 15.november - Legg inn noe morsomt! !!! SETT I GANG !!! Jeg kontakter vinneren! Endret 1. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dette er feil kategori å dele ut invitasjonene dine.Riktig kategori ville være nettverkskategorien under hardware. Uansett så tror snart at hele verden har en gmail konto og hvis dem ikke har kan dem skaffe en i denne tråden med litt mindre "stress" enn hva du tilbyr. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg