Uxzuigal Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har dere fått Guinness eller politiet til å bekrefte? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Meget bra . men er ikke fornøyd før dere har vært på Fløya og prøvd. Adde litt forventingspress: Vet dere kan klare det Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gratulerer! Jeg må snart få bygd meg en biquad antenne slik at jeg kan slå rekorden deres I wish Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Gratulerer! Jeg må snart få bygd meg en biquad antenne slik at jeg kan slå rekorden deres Gjerne det! Morsomt om det hadde gått litt sport i greia Tror ikke jeg og Simen1 kommer til å gjøre flere forsøk før tidligst i sommerferien. Så da skulle det være fritt fram til den som måtte ønske å prøve seg.. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja det må jeg virkelig si...... ganske imponert over hva dere får til. Gratulerer! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 gratulerer... 3 kilometer klarer dere... trur jeg. LETT for deko Klare 4 kmh då vaovaovao... Grattis Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gratulerer! Håper dere fortseter Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Pass dere nå: "Mr. President, some Norwegian terrorists are testing a new, microwave weapon able to be fired from home TV antennas. I recommend invasion to liberate the country before they use this weapon of mass destruction. They also have some oil" Hahaha :!: Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ser fram til at andre brukere på forumet klarer å slå rekorden vår, etter det jeg har fått med meg, er det flere som driver med antenne prosjekter her inne.. Ganske sikker på at det ligger flere hundre utrangerte paraboler som bare venter på å få en ny eier, er ikke værre enn å ringe på døra å spørre hvis man ser en som ligger henslengt, var sånn jeg fixa min Vet at det var flere som hadde satelitt-tv på 80tallet som brukte 180cm paraboler fra Philips, har sett flere slike selv.. Lykke til Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 MEd det samme vi er inne paa traadlost osv. Kom til aa tenke paa noe. Selv om du kan dra vanvittig med kun en parabol, saa maa det da vere mulig aa koble opp to paraboler da? Jeg mener aa huske at jeg leste paa en WLAN (antenne side) at man kan bruke en koblings boks til aa spre signalet fra en kilde (f.eks laptop) til to antenner. Det er mulig jeg tar litt feil? Eller er jeg inne paa noe der, eller knakjse det ikke har noe for seg med to paraboler? Frankie Singapore Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 gratulerer nok ein gong, og lykke til vidare. dykk klarer vel 3 km grensa før dykk gir dykk for vintaren. Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dere burde virkelig få guiness rekord bok til å overvære et eventuelt 3km forsøk! Hadde vært moro å se det! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 MEd det samme vi er inne paa traadlost osv. Kom til aa tenke paa noe. Selv om du kan dra vanvittig med kun en parabol, saa maa det da vere mulig aa koble opp to paraboler da? Jeg mener aa huske at jeg leste paa en WLAN (antenne side) at man kan bruke en koblings boks til aa spre signalet fra en kilde (f.eks laptop) til to antenner. Det er mulig jeg tar litt feil? Eller er jeg inne paa noe der, eller knakjse det ikke har noe for seg med to paraboler? Frankie Singapore Mange plasser rundt om i landet bruker man antenner i stedet for telefonkabler til å levere "bredbånd" til folk. Er vel skjelden abbonenten har antenne, men kan vel hende? På den videregående skolen jeg gikk på var det flere avdelinger. Mellom de to hovedavdelingene er det 2-3km. På hvert bygg stod det en antenne som var siktet inn på den andre slik at man hadde kontakt med hverandre. Toantennersforbindelse er nok i bruk en del plasser ja. Er jo praktisk i en del tilfeller, og dessuten kan det være billig i forhold til andre alternativer. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvor stor må distansen være før jordas krumning slår inn i vesentlig grad? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (savner svært en smiley for "klapp klapp"...) Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hvor stor må distansen være før jordas krumning slår inn i vesentlig grad? Dette er kansje til hjelp? http://www.firestik.com/Tech_Docs/dist2horizon.htm Endret 1. november 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gratulere Artic og Simen! 2 innlegg på framsiden av hw, det skulle vel være tålig bra? og ikkje for å snakke om lengdene dere har oppnådd med antenna! Über nice!!! bunnlose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå