MysticoN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei hei alle sammen. min hardisk sluttet å virke i dag:( *snufs* og det var seffølgelig den viktigste hardisken oxo. jeg hadde lagra alt mulig rart av nyttig og personlige ting + alle driverne jeg trenger. Heldigvis fant jeg ut at det er 3 år garanti:) MEN!!! finnest det noen muligheter for MEG å få tilbake noe av det jeg har lagret på den HD som ikke virker lengre? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvis du er stinn av penger kan Ibas hjelpe deg. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Få tak i en identisk harddisk og bytt kretkort med denne. Kan hjelpe vist ikke det er motoren eller diskhodene som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 har en identisk hardisk. den jeg bruker no. men jeg er ikke så flink til å modde at det gjør noe:( vist jeg kobbler inn den defekte HD så vil ikke maskina starte opp. står bare å leter etter ide hardware. Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 skjedde dette nettopp? Fordi det kan også skyldes andre ting... b.l.a. nettopp det skjer hvis man har s-ata hardisk og en ikke kompatibel S-ata cd-rom Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 ja det skjedde nettop. har ikke sata. kun ide. har bytta kabler i massevis så det er ikke noe med kablene mine. selv om jeg skulle ønsket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå