Gå til innhold

Den beste symbian mobilen?..

Anbefalte innlegg

P900 uten tvil. Har den selv og er kjempefornøyd. Men du burde få deg et sånt beskyttelseslag forran skjermen om du skal kjøpe deg den. Det koster nemlig 3000-4000kr å reparere den om skjmen går i stykker. Det har jeg skaffa meg :D

Om du lurer på hvorfor jeg ikke ville anbefalt P910i så er dette grunnen: P910i er nesten helt lik P900. Det eneste som er forskjellen er dette: Skjerm på P910i er 262144 farger, P900 65536, oppløsning er lik. P910io har Qwerty tastatur, men jeg har testa det, og det er MYE vanskligere å bruke enn det virtuelle på P900. P910i har 64mb interntminne ( P900 32mb ) og støtte for 1gb minnebrikke ( P900 128mb. Jeg har 64mb, og det holder i massevis ) Det er forskjellen, og én ting til: PRIS P910i koster ca 5500 brukt ( 8000 ny ) P900 3500 brukt ( 7000 ny ) Du finner den brukt på www.bruktmarked.no :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Motorola E680 taster?

Noen som vet? andre enn de som vises på bildet? for og skrive med

1: Du poster dobbelt (som så mange ganger før).

2: Mobilguiden666 har allerede svart. Du bør lese gjennom posten. Han skrev den bare har virtuelle taster.

3, og mer on-topic:

Vil foreslå 7710 og 3230 som de beste symbian-mobilene. 3230 har det meste en S60 telefon kan ha, samt å være den letteste og ganske liten. Den blir heller ikke så dyr. 3G har den ikke.

7710 briljerer med et nytt grensesnitt og en glimrende skjerm, samt all den teknologi vi kunne ønske oss. Heller ikke 3G.

edit: Jeg regner med at trådstarter er mest interessert i å vite om mobiler som kommer til vårt land.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...