Ø.B. Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Slutt med brusdrikkinga. Hjelper som noe anna rart Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Tror jeg må slenge meg på jeg og. Spiser alt for mye digg, og eier ikke viljestyrke til å slutte med det heller. Men nå nærmer vekta seg Red Alert snart. Tror det er på tide Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Vente til jeg har spist, som er rundt 11:00, så sykler jeg til G-Sport og bytter en genser og kjøper meg en Powerball. EDIT: De hadde visst ikke powerball der, så jeg bestilte det fra "Vikings Import" i stedet. Fikk en ny genser da. Endret 22. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg skal selv begynne på trengisstudio i april. lever ikke så usunt at det er spesielt, røyker/snuser ikke, drikker ikke (enda), lever ikke på snop. men, jeg er aldri i noe serlig bevegelse og spiser godt. dette skal ejg snu om på. om jeg greier og springe 1mil på under 1time og 15min får jeg noen tusenlapper av pappa, greier jeg det på under 1 time får jeg noen fler men nå får broren min en mercedes cabriole omm han greier det på under 40min da *men det skjer ikke uansett* Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ok, føler skyld på grunn av en halvliter brus og to kopper kakao med krem jeg drakk før i dag, jeg får gjøre det godt igjen med en agurk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 om jeg greier og springe 1mil på under 1time og 15min får jeg noen tusenlapper av pappa, greier jeg det på under 1 time får jeg noen flert Det klarer du nok. Jeg var ikke spesielt god form når eg var i militæret, men klarte likevel å løpe 15KM på 1 time 48 min (tror det var noe sånt), kravet var under 2t 20 min. Da hadde vi også marsjstøvler, uniform, med stridoppakning (AG3, hjelm + 11KG på ryggen). Så jeg tror nok at du klarer den fint! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ok, føler skyld på grunn av en halvliter brus og to kopper kakao med krem jeg drakk før i dag, jeg får gjøre det godt igjen med en agurk. Herregud, det er påske jo. Det er ikke det verste du kunne ha spist/drukket... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 ok, føler skyld på grunn av en halvliter brus og to kopper kakao med krem jeg drakk før i dag, jeg får gjøre det godt igjen med en agurk. Herregud, det er påske jo. Det er ikke det verste du kunne ha spist/drukket... Jeg fikk sjokk når jeg så at det var 25 sukkerbiter i en halvliter brus. Har ikke smakt brus siden. Det vanskeligste for meg er å ligge unna chips og spise regelmessig. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg fikk sjokk når jeg så at det var 25 sukkerbiter i en halvliter brus. Har ikke smakt brus siden. Det vanskeligste for meg er å ligge unna chips og spise regelmessig. Drikk lightbrus da, er ikke noe større problem enn det? Å spise regelmessig sliter jeg også med. Jeg klarer ikke frokost eller lunsj, så får jeg som oftest ikke i meg noe før 17.00-tiden, som er altfor sent. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så denne tråden og tenkte med engang at Wh1te har sett "Supersize me". Etter jeg så den filmen begynte jeg for alvor å spise på McDonald's. Nå er jeg heldigvis lei. Jeg ble bekymret og stakk til en lege for å ta en blodprøve hvor jeg la fram kostholdet mitt som begrunnelse. Legen gliste til meg og mente at jeg så ung og frisk ut. Noen dager senere fikk jeg prøveresultatet i posten med beskjed om for høyt kolesterol. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ellers er jeg utstyrt med noen rare gener. Jeg legger ikke på meg (1.82 høy, ca. 65 kg), uansett hva jeg gjør. Jeg trener aldri Ta det rolig. Bare vent til du blir litt eldre! Vil tippe du er ganske ung. Å spise regelmessig sliter jeg også med. Jeg klarer ikke frokost eller lunsj, så får jeg som oftest ikke i meg noe før 17.00-tiden, som er altfor sent. Det var litt vilt. Ikke før 17.00!? Du sover lenge da antar jeg. Frokosten er jo det viktigste måltidet i følge de som forstår seg på det også. Kickstarter forbrenninga! Endret 22. mars 2005 av Gjest Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Drikk lightbrus da, er ikke noe større problem enn det? Jeg gikk å kjøpte meg en Fanta Free Faktisk slett ikke ille. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det var litt vilt. Ikke før 17.00!? Du sover lenge da antar jeg. Frokosten er jo det viktigste måltidet i følge de som forstår seg på det også. Kickstarter forbrenninga! Nei, pleier å stå opp i 10.00-tiden i ferier, men er ikke sulten før 17.00. Har vel ca null forbrenning, i og med at jeg spiser rundt 1-2 måltider om dagen, og da ganske store. Noen som har gode tips på frokostmat som man kan tvinge i seg? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nei, pleier å stå opp i 10.00-tiden i ferier, men er ikke sulten før 17.00. Har vel ca null forbrenning, i og med at jeg spiser rundt 1-2 måltider om dagen, og da ganske store. Noen som har gode tips på frokostmat som man kan tvinge i seg? Tørre skiver funker ikke en tidlig morgen. Varm opp noen rundstykker eller baguetter, finn frem noe friskt pålegg du liker, og tving deg til å spise i det minste litt. Venter du men å spise settes kroppen på sparebluss og det er et særs dårlig slanketips. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ostesmørbrød fungerer greit hvis alt anna svikter.. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Få noen til å lage havregrynsgrøt til deg om morgenen. Glir rett ned hos meg i alle fall, og så lenge man ikke tar helt av med sukkeret, er det ganske sunt også Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg eter egentlig ganske lite godteri, og drikker lite brus, men problemet mitt er at jeg ikke spiser ofte nok! Går OFTE uten frokost, og ofte til sengs uten kvelds, og det må jeg ta igjen til middag. Ikke det at jeg er spesielt utrent, med unntak av smådårlig kondis Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Jeg fikk sjokk når jeg så at det var 25 sukkerbiter i en halvliter brus. Har ikke smakt brus siden. Det vanskeligste for meg er å ligge unna chips og spise regelmessig. Drikk lightbrus da, er ikke noe større problem enn det? Å spise regelmessig sliter jeg også med. Jeg klarer ikke frokost eller lunsj, så får jeg som oftest ikke i meg noe før 17.00-tiden, som er altfor sent. Er av den oppfattningen at falskt fabrikert søststoff er mer mye usunt en naturlig sukker. Er det seriøst så mange som har "cola problemer" her? hvordan oppstår det? Endret 26. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det seriøst så mange som har "cola problemer" her?hvordan oppstår det? "Cola-problemer" oppstår ved at man inntar den avhengighetsskapende drikken gjevnt over lengre perioder helt til man får abstinenser av ikke å drikke det Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Men SMAKER cola egentlig godt? Sånn hvis du kjenner skikkelig godt etter, er det egentlig en god smak? Jeg synes ikke det, men det kan være meg det er noe galt (eller egentlig veldig bra) med som ikke liker cola noe særlig... Merker mer og mer resultater av treningen. Jeg veier fremdeles det samme som jeg gjorde før jeg begynte å trene, men jeg tror jeg har mistet en del fett og bygget opp atskillig større muskler. Kan være speilet som lurer meg, kanskje jeg ser det jeg vil se, men uansett har jeg hatt progresjon i treningen, tar tyngre løft nå enn tidligere, så det bekrefter vel delvis mistankene mine. Jeg synes jeg har klart å kutte ut mye usunnt, spiser svært lite is, chips, sjokolade osv lenger, og har også kuttet mye ned på kebab og pizzaspisingen. Der jeg har mest å gå på nå, er trolig at jeg må prøve å spise enda mer regelmessig, og litt sunnere middager, blir litt mye kjøtt for en som prøver å slanke seg Også drikker jeg mye vann, til tider sikkert for mye, men det er bedre enn å drikke andre ting når jeg er tørst. Største problemet jeg har nå er vel egentli at når jeg eter noe usunt, så legger det seg rett på brystkassa som fett, legger seg sikkert andre steder også, men her er det aller tydeligest... Er ikke så veldig kult med mannepupper, selv om det skal en del til før jeg utvikler det da, men noen som har noen tips for å få vekk fettet akkurat her? Jeg trener brystmuskulaturen, men effekten av det blir vel primært at muskelen under fettet bygger seg større, forbrenner vel lite av ren styrketrening. Endret 4. april 2005 av bj0rn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå