Putekos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Et lite stykke informasjon til alle som har begynt og trene her.. Du skal IKKE spise lite mat når du trener. Dette fører til at kroppen din tærer på musklene, siden den ikke har noe annen næring. Kroppen er forskjellig fra person til person. Alltid da jeg slanket meg spiste jeg lite og trente masse. Hadde fortsatt mye muskler selv om puppene og alt fettet forsvant... Så der stemmer i hvert fall ikke det du sier. Jeg vet at det egentlig skal være sånn, gått på sånn ernæringskurs, men det var ikke tilfellet hos meg. I dag har jeg lagt opp dagen på ca tre måltider, der det skal gå tre timer imellom. Egg til frokost, salat og rundstykke til lunsj og kyllingmiddag. Noe mer jeg burde legge til eller noe jeg burde ta vekk/erstatte med noe annet? Har trent i 1 1/2 time, men ikke særlig hard trening fordi jeg er litt forkjølet. Endret 5. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ser ut som jeg nok en gang må utdype mine poenger... Ananas, jeg tenkte mer i retning anoreksia enn å gå på kaloriunderskudd. Hvis du slutter å spise og trener mye, vil musklene dine tæres bort. Skal du bygge muskler, trenger du mange kalorier og mye proteiner, og dermed sier jeg at du ikke skal kutte ned drastisk på matinntaket om du skal trene mye. Skal du slanke deg, går du på kaloriunderskudd, og du trener ikke for å bygge muskler, men for å beholde det du har. Synes du det høres mer riktig ut? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Synes du det høres mer riktig ut? Vel, jeg gikk på kaloriunderskudd. Jeg vil ikke beholde det jeg har, men vil ha mer muskler rundt omkring. Er ikke fint å være tynn hvis det er dødfett som ligger igjen. Endret 5. november 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Synes du det høres mer riktig ut? Vel, jeg gikk på kaloriunderskudd. Jeg vil ikke beholde det jeg har, men vil ha mer muskler rundt omkring. Er ikke fint å være tynn hvis det er dødfett som ligger igjen. Spise proteiner, øker forbrenningen samtidig som du bygger muskler lettere. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 her er min ide om å bli sunnere: drekking bare i helgene, Røyking bare i helgene, pumpe masse, bli kvitt ryggsmertende jeg får av drittstolen min og ete mer og kansje litt sunnere mat Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ingenting er bedre enn å bli sunnere Var 16år 115kg RENT FETT.... Drakk vell 2-3 liter cola til dagen Mye junkfood.. Snudde alt opp ned.. Er nå 18 år og skal stille i kroppsbygging i 2005 Mest sannsynligvis Stavanger Open Og livet er bare herlig nå!!!!! Bodybuilding 4 life her ja Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jo, skal se om jeg er med Er _alt_ for mye på Spar når jeg er på skolen Fy faen jeg kunne fått et sunnere liv hvis jeg dreit i det. Fra nå av skal jeg prøve å bli sunnere. Som et prøveprosjekt for meg selv. Det her skal bli spennende! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ingenting er bedre enn å bli sunnere Var 16år 115kg RENT FETT.... Drakk vell 2-3 liter cola til dagen Mye junkfood.. Snudde alt opp ned.. Er nå 18 år og skal stille i kroppsbygging i 2005 Mest sannsynligvis Stavanger Open Og livet er bare herlig nå!!!!! Bodybuilding 4 life her ja Se der ja.. Veldig veldig bra! Hvor mye veier du nå? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Juice er vel bra ? Bestilte meg en PowerBall Endret 8. november 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg eter bare junkfood, og jeg løper alldri. jeg har fakrisk levd ca 80% på grandiosa i ett helt år, (no shit). men allikevel er jeg\har alltid vert slank Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 FatFuck da har du sikkert høy forbrenning. Eller så er du meget flink til å lyve til deg selv. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ingenting er bedre enn å bli sunnere Var 16år 115kg RENT FETT.... Drakk vell 2-3 liter cola til dagen Mye junkfood.. Snudde alt opp ned.. Er nå 18 år og skal stille i kroppsbygging i 2005 Mest sannsynligvis Stavanger Open Og livet er bare herlig nå!!!!! Bodybuilding 4 life her ja Se der ja.. Veldig veldig bra! Hvor mye veier du nå? Var nede i 85kg og har nå bygget meg opp til Harde 100kg Så får se hva som skjer videre neste år Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Var nede i 85kg og har nå bygget meg opp til Harde 100kg Så får se hva som skjer videre neste år Hvor høy er du da? tipper at du hvertfall er over 190. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hehe. Nesten Er 188 Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jees, altså jeg vil ikke bli STOR, men kunne godt tenke meg mere markerte muskler. Å pompe og pompe og spise og spise bare for å bli størst mulig? hva er vitsen? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hehe. Bare for å se hvor stor jeg kan bli Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hehe. Bare for å se hvor stor jeg kan bli Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Sleit med en muggen galleblære som resulterte i at jeg nesten slutta å spise. I tillegg sov jeg forferdelig lite. Våknet pga smerter når jeg snudde meg i senga. "Ond sirkel" som det heter, både mentalt og fysisk. Fikk fjerna hele blæra for et drøyt år siden og nå er jeg i kjempeform på alle vis. Metoden for meg var å starte "oppbygginga" forsiktig. Sette seg realistiske mål og jobbe etter trappetrinnmetoden. Første målet var 5 situps og 5 armhevinger. Nå sykler jeg til jobben (drøye mila hver vei) og har en jobb som innebærer mye tung bæring og gåing fire timer pr dag. Poenget mitt er at trening ikke nødvendigvis må foregå i helsestudio. Trapp og ikke heis, gå og ikke kjøre til butikken, etc. Slike "småting" kan utgjøre ganske mange timer "trening". Trener ikke i helsestudio, men jeg gjør litt strekk&bøy hver kveld. Manualene mine er et par kanner spylervæske fra Esso. Trener ikke for å bli stor men det begynner å bli litt "BruceLee-takter" under skjorta. Kosthold: Variert. Spiser stort sett det jeg har lyst på. Lite kjøtt, mye fisk, grønnsaker og frukt, pasta, grovt brød. Spiser lite snop, men tar innimellom noen kakeraid på Pascal. Drikker veldig lite brus og marginalt med alkohol. Passer på å drikke nok vann. (viktig nå på "vintern". selv om man ikke svetter i sommervarmen trenger man påfyll.) Nok søvn er helt avgjørende! Jeg røyker og drikker for mye kaffe, så jeg er på ingenmåte en helsefreak. Men "premien" ved å være å være i god form er etter min mening verd et par "forsakelser". Jeg tåler mer både fysisk og mentalt, takler stress bedre, generelt bedre trivsel og jeg merker på omgivelsene at jeg er lettere "å ha med å gjøre". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 jees, altså jeg vil ikke bli STOR, men kunne godt tenke meg mere markerte muskler. Å pompe og pompe og spise og spise bare for å bli størst mulig? hva er vitsen? Det er skøy... Hvorfor spiller noen fotball? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg skal herved slutte å snuse. Kan visst få kreft av det allikevel. Slutt med sånt tull nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå