Nessa Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ta med tyggi/frisk el. så kan du være den eneste med god ånde på russekroa. trekker sikkert det Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Neeeeeeei, jeg spiste et satans verk, en liten melkesjokolade. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Neeeeeeei, jeg spiste et satans verk, en liten melkesjokolade. Forpulte fristerinner... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 mitt tips: kjøp isbitmaskin vann smaker så vilt mye bedre når det er kaldt, og etterpå kan man knaske på isbitene. dritdigg! maskinen koster jo litt penger da, 1600kr eller no, men det sparer du fort opp på all colaen du ikke lenger kjøper. isbitmaskinen har endret livet mitt (for å overdrive litt ). fikk en i sommer og stoppet da å drikke 1,5 liter cola pr dag () . har istedet en mugge vann og en sånn metallboks med isbitene i på skrivebordet. føler meg mye bedre etter å drikke vann enn brus, og det gjør ikke lenger vondt å pusse tenna :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 .., men heller å omgjøre litt fett til muskler. En fysisk umulighet! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) hmm, kanskje jeg skulle ha blitt med her, har nesten kuttet ut all brus, drikker bare pepsi max... trener også for lite, har timeplan som sier at jeg skal trene 6 timer i uka, men har lite tid, da jeg trenger å sove om natta, og må jobbe så jeg skal kutte det ned til 3 timer i uka... kanskje trene litt mer hjemme også... vet ikke helt hva mer jeg kan gjøre... edit: kan jo droppe tg til fordel for en uke på hotell (gratis) og stå på slalåm hele dagen og feste om kvelden(feste er ikke sunt, men det hører med) vet ikke helt om jeg skal enda... Endret 4. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Idag har jeg faktisk trent i nesten 3 timer. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke trent i dag, men har spist veldig lite: 2 egg 1 rundstykke med ost og kylling 1 kopp kaffe Vann Skal trene masse i morgen. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke trent i dag, men har spist veldig lite: 2 egg 1 rundstykke med ost og kylling 1 kopp kaffe Vann Skal trene masse i morgen. Så lite? Det kan umulig være sunt! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke trent i dag, men har spist veldig lite: 2 egg 1 rundstykke med ost og kylling 1 kopp kaffe Vann Skal trene masse i morgen. Å spise lite er ikke bra... hvertfall ikke så lite... min diett idag: 1: P-shake 2. P-shake brød med salami 3. Kylling og fløtegratinerte poteter (lei ris) 4. P-shake 5. Brød 6. P-shake + resten av kylling + tilskudd av alt annet kroppen trenger i tabelett form. (vitaminer, omega 1.2.3 +++) + litt sjokolade, eller annet hvis jeg er småsulten mellom måltider Spiser som regel det jeg vil, men er litt oppmerksom på å få i meg nok proteiner. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mål? Leve lenge... Forskere sier at overvektige mennesker lever lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mål? Leve lenge... Forskere sier at overvektige mennesker lever lengre. Forskere tar feil. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mål? Leve lenge... Forskere sier at overvektige mennesker lever lengre. Overvektige som TRENER kontra tynne som trener kanskje, ja. Men ellers er jeg uenig. Dessuten tror jeg jeg heller vil være tynn og usunn enn feit og ekkel, men sunn. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Tenk - Kroppen blir fortere slitt av å trene. Så jeg sier bare; IKKE slutt å drikk cola! Svikere! Hvis dere tenker at kroppen iallfall blir slitt når man har så mye fett at man får blod propp og det som er så er jo det sant, man trenger ikke akkuratt være så feit at man kan trekke inn beina så er det bare å rulle avgårde! Men en liten ølmage skader ingen. Eneste den skader er utseende. Endret 4. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dei "tjukke" folka har ekstra energi lagret (feit). Det vil då sei at dei klarer seg lenger uten mat en dei som er tynne, og da lever vel dei tjukke litt lenger ? (Vist du ser bort i fra eventuelle sjukdommar du kan få) Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg er med på denne. skal starte på fotball igjen og derfor vil det være greit å kvitte seg med alle de dårlige vanene. Mål: - ingen brus eller snop (et til to glass cola på lørdag) - trene hver dag enten fotball eller vekter - gå ned 10 kg - få en strammere kropp - føle meg bedre hvis jeg greier dette innen jul vil jeg være veldig fornøyd. skal også kutte litt ned i jula Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det vil då sei at dei klarer seg lenger uten mat en dei som er tynne, og da lever vel dei tjukke litt lenger ? Nå er vel knapt sultedøden særlig utbredt i Norge. Vurderer å begynne med svømming (ikke organisert, selvsagt), har hørt at dette er god trening for mange muskelgrupper. Også må jeg roe ned sukkerinntaket. Men problemet mitt er at jeg ikke eier viljestyrke overhodet. Alle gode planer går i dass hvis noe gangner meg i øyeblikket. (Ser jeg en sjokolade, tenker jeg "en liten bit spiller ingen rolle" - og vips; hele sjokoladen er fortært. "Trening kan jeg ta i mårra... Overimorgen, faktisk.") Uff. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Et lite stykke informasjon til alle som har begynt og trene her.. Du skal IKKE spise lite mat når du trener. Dette fører til at kroppen din tærer på musklene, siden den ikke har noe annen næring. Du skal vel ha ca 2200 kalorier om dagen hvis du er jente, og 2400 kalorier om dagen hvis du er gutt. (her anbefefales det sterkt at du dobbeltsjekker, i og med at disse tallene er hentet fra mitt eget rotete hode.) Dr.X: helt riktig. At du kan konvertere fett til muskler er en myte. skal du ha muskler, må du trene dem opp, det er umulig å spise dem store. Happy flexing, y'all. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg begynner med proteinpulver på mandag. Men nå er det ut å feste Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg begynner med proteinpulver på mandag. Men nå er det ut å feste hvilket protein pulveR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå