Gå til innhold

Bli sunn, step-by-step

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Im in. trener 3 ganger om uka for tiden. begynte for 3 uker siden. utrolig deilig. Vil bygge på meg, er litt for tynn og spinkel nå. Spiser masse, men prøver å spise proteiner og sunne karbohydrater fremfor mye godteri og junk food osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er vel med jeg og, selv om jeg sikkert er litt sent ute :)

Nå er jeg vel egentlig i ganske god form fra før, løper 3km på 11,47, men, styrke er det dårligere med.

Men, da jeg av prinsipp er motstander av treningssentere, hvordan skal jeg da få trent. Pushups, "heisesegoppienstang", situps o.l. Hva mer?

5176979[/snapback]

http://www.thebullworker.com/

Holder selvfølgelig ikke med 15min pr dag som det står i reklamen.

Men "kjeppen" fungerer den.

Eller du kan kjøpe noen billige stropper på Biltema og gjøre stort sett det samme.

Sitte på gulvet med stroppen i henda og spenne fra med beina så har du feks "romaskin".

Lenke til kommentar

Jeg trenger absolutt hjelp. Blir latere og latere og slappere og slappere for hver dag som går og mistenker kostholdet for å være en stor del av dette.

Mitt store problem er tid. Jeg spiser utrolig uregelmessig og lite sunt. Må forsøke å få til regelmessig og sunn mat og sette av tid til å bevege meg.

Fra i morgen skal jeg:

1. Spise 5 måltider daglig. Unngå direkte usunn mat, brus, snacks o.l.

2. Enten trene eller gå en tur minst 4 ganger i uken helst mer.

I dag 20.11.2005 er jeg tung, svært tung og kunne nok gått ned 25 kilo uten å ha vært undervektig. Jeg er 192 høy og målet til sommeren er i allefall å være under 90 kg. Dvs 20 kg mindre enn jeg er nå.

Lenke til kommentar
Jeg trenger absolutt hjelp. Blir latere og latere og slappere og slappere for hver dag som går og mistenker kostholdet for å være en stor del av dette.

Mitt store problem er tid. Jeg spiser utrolig uregelmessig og lite sunt. Må forsøke å få til regelmessig og sunn mat og sette av tid til å bevege meg.

Fra i morgen skal jeg:

1. Spise 5 måltider daglig. Unngå direkte usunn mat, brus, snacks o.l.

2. Enten trene eller gå en tur minst 4 ganger i uken helst mer.

I dag 20.11.2005 er jeg tung, svært tung og kunne nok gått ned 25 kilo uten å ha vært undervektig. Jeg er 192 høy og målet til sommeren er i allefall å være under 90 kg. Dvs 20 kg mindre enn jeg er nå.

5182786[/snapback]

Lykke til! Du er iallfall et stort steg på veien allerede

ved å sette deg disse målene :)

Personlig tror jeg ikke det er så lurt å totalt unngå godiser, men heller kunne kose seg med måte en dag i uka.

Hvis man skal unngå det helt så blir det til at man tenker på det usunne ekstra mye og man blir bare mer godtesjuk enn hva man normalt ville ha vært.

Hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg er ikke så flink til å forklare.. :)

Men selv om dette kanskje funker for meg, så er det ikke

sikkert det funker for deg :)

Edit: la til ting

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...