Gå til innhold

Bli sunn, step-by-step

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har nå bestemt meg for å ta affære. Jeg har ikke trent på flere uker, sover lite, spiser lite, snuser/røyker/drikker for mye. Nå vil jeg slutte/kutte ned på alt. Jeg har en glasscola i kjøleskapet som jeg har bestemt skal være min siste brus på lang tid.

Men, som i alle andre ekstreme aktiviteter, er det best å jobbe i et fellesskap. Feedback, tips og triks. Så, hvem er med meg på den trange sti mot en bedre livsstil? Av flere tusen nerder, må det da finnes noen som trenger en helomvending hva levemåte angår.

Mål? Leve lenge, ha det bra med meg selv hele tiden, være opplagt, få gode karakterer og god selvtillit. I tillegg unngå sykdommer som fysisk slitasje, diabetes, høyt blodtrykk, epilepsi. I det hele tatt ruste kroppen og bli en sunn j*vel.

Who's with me?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for f*en!

Lei av å våkne for å starte skolen 2 min etter jeg har våkna og sovne i timene. Kan mekke en klubb innen hw.no? 'Oss sunne nerder' hadde vært noe :yes:

Mine mål framover:

- Ikke mere pepsi (drikker kanskje 5 liter i uka elns)

- Joggetur hver dag

-Mer powerball trening

- Legge seg litt tidligere (ikke rundt 1 tiden som nå)

Så håper jeg at jeg klarer å følge disse målene :)

Lenke til kommentar

[skryte]

-Gått fra en stor cola daglig, ned til omtrent ingenting

-Trent vekter i 8 måneder, noe som var utenkelig for meg egentli

-Sluttet og spise "junk-food"

-Byttet ut babyfett med muskler

-Sluttet å drikke meg totalt bort alle helger, istedenfor 2-3 seksere er det kun 1

-Går ikke ut på onsdager

-brutt all kontakt med X'n (spesielt denne har bedret livskvaliteten min)

-Sover mer

-begynt å gi mer faen i alt

Har vel fått et mye bedre humør også, det skyldes nok tredje siste og siste punkt...

[/skryte]

Lenke til kommentar

Nå kommer snart vinteren :D eneste tiden på året jeg gidder å trene regelmessig... opp i heisen med gutta-boys, det er mitt tips... skikkelig god trening.

Hvis noen mot formodning skulle bli støtt av at jeg bare sa gutta-boys her så kan jeg begrunne det med at kjæresterenning ikke pleier være særlig utfordrende. Mye bedre når kamerater utfordrer hverandre og skal være best, det er da du får trim. Det er vel også da det går galt, hehe, men det er en annen sak.

Edit: og ja jeg er med, har gått ned sikkert 5 kilo siden jeg begynte som student i høst... det meste i muskler. Nå er jeg en sløv stakkar som drikker cola hver dag og har dårlig døgnrytme.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Jeg trener og sånn, men har lenge kviet meg for å begynne med kardio-treninga. Blir mye drittmat også. Så count me in, white!

Jeg begynner NUH. Dropper styrke i dag, springer en tur i skauen. Statusrapport kommer senere! Catch you on the flipside!

//b-løperturiskogen-fisk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gaaaahw, det var begredelige greier. 40 min på 4,4 km :(

Jeg håper du gikk?

Jeg for min del holdt på å dø på meg selv i dag i matbutikken. Føler som om jeg slutter med tunge, narkotiske stoffer. Har trent hele livet, så nå roer jeg ned i en uke, slutter med snop o.l., så er det rett på.

Lenke til kommentar

Går til fjellet nesten kvar helg jeg! Har jo også 4 skule timer med gym på ei veke,

avogtil 6 skule timer, men det er annkvar veke. Drikker kun brus i helgene, men drikker litt for mye Nesquik. Prøve og kutte litt ned med Nesquik.

Står jo på masse på snowboard om vinteren og langrenn(alså til fjells står jeg på langrenn, ikke staffet og slikt, hater det)

Endret av robB
Lenke til kommentar

I dag da jeg skulle kjøpe bukse, måtte jeg opp en størrelse, men det var helt ok. Egentlig vil jeg ha ca samme fasong, bare gjøre litt mer om til muskler. Så skal trene i morgen og litt vekter før jeg legger meg. Har spist tre måltider i dag, og bare sunne ting. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...