Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har nå bestemt meg for å ta affære. Jeg har ikke trent på flere uker, sover lite, spiser lite, snuser/røyker/drikker for mye. Nå vil jeg slutte/kutte ned på alt. Jeg har en glasscola i kjøleskapet som jeg har bestemt skal være min siste brus på lang tid. Men, som i alle andre ekstreme aktiviteter, er det best å jobbe i et fellesskap. Feedback, tips og triks. Så, hvem er med meg på den trange sti mot en bedre livsstil? Av flere tusen nerder, må det da finnes noen som trenger en helomvending hva levemåte angår. Mål? Leve lenge, ha det bra med meg selv hele tiden, være opplagt, få gode karakterer og god selvtillit. I tillegg unngå sykdommer som fysisk slitasje, diabetes, høyt blodtrykk, epilepsi. I det hele tatt ruste kroppen og bli en sunn j*vel. Who's with me? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Sign me up. Regner med samtlige her trenger denne shapeupen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En annen grunn er at man (jeg) sitter for mye foran PC-en. Sitter man ikke foran PC-en så gjør man gjerne andre ting. Da stikker man kanskje ut og spiller fotball med kompiser, eller gjør lekser. Egentlig er PC-en til alt ondt. Dessverre. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg for f*en! Lei av å våkne for å starte skolen 2 min etter jeg har våkna og sovne i timene. Kan mekke en klubb innen hw.no? 'Oss sunne nerder' hadde vært noe Mine mål framover: - Ikke mere pepsi (drikker kanskje 5 liter i uka elns) - Joggetur hver dag -Mer powerball trening - Legge seg litt tidligere (ikke rundt 1 tiden som nå) Så håper jeg at jeg klarer å følge disse målene Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 [skryte] -Gått fra en stor cola daglig, ned til omtrent ingenting -Trent vekter i 8 måneder, noe som var utenkelig for meg egentli -Sluttet og spise "junk-food" -Byttet ut babyfett med muskler -Sluttet å drikke meg totalt bort alle helger, istedenfor 2-3 seksere er det kun 1 -Går ikke ut på onsdager -brutt all kontakt med X'n (spesielt denne har bedret livskvaliteten min) -Sover mer -begynt å gi mer faen i alt Har vel fått et mye bedre humør også, det skyldes nok tredje siste og siste punkt... [/skryte] Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Nå kommer snart vinteren eneste tiden på året jeg gidder å trene regelmessig... opp i heisen med gutta-boys, det er mitt tips... skikkelig god trening. Hvis noen mot formodning skulle bli støtt av at jeg bare sa gutta-boys her så kan jeg begrunne det med at kjæresterenning ikke pleier være særlig utfordrende. Mye bedre når kamerater utfordrer hverandre og skal være best, det er da du får trim. Det er vel også da det går galt, hehe, men det er en annen sak. Edit: og ja jeg er med, har gått ned sikkert 5 kilo siden jeg begynte som student i høst... det meste i muskler. Nå er jeg en sløv stakkar som drikker cola hver dag og har dårlig døgnrytme. Endret 31. oktober 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gå på langrenn er mitt tips Til vinterferien skal jeg krysse hardangervidda med far fetter og onkel Lenke til kommentar
chil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ingen mere cola?? WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!! NEVER! Endret 31. oktober 2004 av chil Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg trenger visst ikke trening. Beveger meg ikke en dritt frivillig, men orker mer enn de fleste uansett. Så jeg melder meg ikke på - jeg elsker arbeid da ser dere, jeg kam se på i timesvis! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er aktiv på 3t. Skal ned i kveld faktisk. Skal droppe enda mer på sukkerpisset. Spiser ikke godteri ellerno sånt. Det er feitende dritmat i kantina som ødelegger. Skal være mer aktiv på spinning osv. Få bedre kondis. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hmmm.... Sykler en halvtime om dagen tre ganger i uka.... løfter litt jønn.... Det er en god begynnelse i hvertfall! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er med Hadde tenkt til å bli sunn nå så det passa veldig bra Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er med! har nettopp begynnt å svømme igjen og tatt opp innefotballen igjen. Så nå må jeg bare kutte ned på søppelmaten og sukkeret. Brus drikker jeg nesten ikke uansett så det blir ikke noe problem Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg trener og sånn, men har lenge kviet meg for å begynne med kardio-treninga. Blir mye drittmat også. Så count me in, white! Jeg begynner NUH. Dropper styrke i dag, springer en tur i skauen. Statusrapport kommer senere! Catch you on the flipside! //b-løperturiskogen-fisk Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Count me in Men snusen min får du aldri Har benk og vekter pluss ergometersykkel hjemme. Nå skal det trenes Endret 1. november 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er med, har så smått begynt, drikker maks 2 liter brus i uka, bare i helgene, har kutta ut godter og potetgull. Spiser kun ordentlige måltid. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gaaaahw, det var begredelige greier. 40 min på 4,4 km Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Gaaaahw, det var begredelige greier. 40 min på 4,4 km Jeg håper du gikk? Jeg for min del holdt på å dø på meg selv i dag i matbutikken. Føler som om jeg slutter med tunge, narkotiske stoffer. Har trent hele livet, så nå roer jeg ned i en uke, slutter med snop o.l., så er det rett på. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Går til fjellet nesten kvar helg jeg! Har jo også 4 skule timer med gym på ei veke, avogtil 6 skule timer, men det er annkvar veke. Drikker kun brus i helgene, men drikker litt for mye Nesquik. Prøve og kutte litt ned med Nesquik. Står jo på masse på snowboard om vinteren og langrenn(alså til fjells står jeg på langrenn, ikke staffet og slikt, hater det) Endret 1. november 2004 av robB Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 I dag da jeg skulle kjøpe bukse, måtte jeg opp en størrelse, men det var helt ok. Egentlig vil jeg ha ca samme fasong, bare gjøre litt mer om til muskler. Så skal trene i morgen og litt vekter før jeg legger meg. Har spist tre måltider i dag, og bare sunne ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå