stoffix Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg har begynt å pusle litt med samurize, og har funnet en farge jeg liker.. Jeg har lastet ned et bilde som jeg bruker i sammenheng med temperatur visning, problemet er at den ene fargen er feil (for meg) og jeg trenger da hjelp til å bytte den... jeg håper noen kan hjelpe meg, og samtidig forklare meg hvordan dette gjøres.. i vedlegget legger jeg ved bildet, sammen med en diger kloss med den fargen jeg vil ha istedet for det røde... jeg håper at det er noen der ute som vil ta seg tid til å hjelpe meg Kristoffer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 uff, da har det ikke blitt lastet opp, jeg skal legge det ut på nytt.. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vel.. Du kunne jo lage et nytt layer med blending mode "color", og bare mal fargen over...? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ikke spesiellt bra, men det er hastverksarbeid. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) noo gjennomsiktigheten er borte.. men utenom det var det veldig fint matcher jo mye bedre enn rødt.. *edit* jeg prøvde nå det som medi8or sa, (forandret litt på nyansen) og fikk et resultat som jeg er mer fornøyd med.. Endret 2. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå