frode_olsen Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Først, la meg si at jeg forstår alle som er misfornøyde med Buydirect. Flere har bestilt varer de ikke har fått, og ikke fått respons når de har tatt kontakt med Buydirect. Men alle kunder skal nå ha fått refundert pengene sine. Scandinavian Computer Services ANS (Scancom) ble opprettet i 1997, og frem til år 2000 var jeg aktiv i selskapet. Etter dette ble mesteparten av driften flyttet til Kongsberg, og jeg har siden den gang hatt lite med selve driften å gjøre. Buydirect ble senere opprettet som webshopsystemet som tok over for Scancom Online. Selv om jeg er passiv medeier av firmaet, står jeg allikevel økonomisk og juridisk ansvarlig, og derfor har jeg forsøkt å hjelpe alle som har tatt kontakt med meg. Men siden jeg ikke har tilgang til systemene, kunderegistrene osv., kan jeg ikke gjøre så mye mer enn å purre på de som driver Buydirect, og forsikre meg om at kunden til slutt for varen sin, eller refundert pengene. Det er opprettet en epostadresse som heter [email protected], hvor de som har spørsmål eller problemer kan ta kontakt. __ mvh, Frode Olsen Lenke til kommentar
jorbje Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det var enda godt at du kommenterte denne tråden, Frode Olsen, så vi fikk din versjon av dette. Ikke dermed sagt at det blir mindre seriøst av den grunn. Du kunne f.eks. oppgi et TELEFONNUMMER til noen som KAN hjelpe oss. Epost har jeg liten tiltro til lenger når det gjelder BuyDirect, menmen, hadde ikke noe valg. Jeg bestilte for nærmere 30000 kroner i mars og fikk alt jeg skulle unntatt en skriver. Etter litt epost med support fikk jeg hyggelige svar hvor det så ut til å ordne seg. Men så skjedde det tydeligvis noe plutselig. Noe med et leverandørskifte. Det som irriterer meg er at vi kundene ikke får noe INFORMASJON om hva som skjer. Jeg aksepterer ALLE uhell og uforutsette ting, ja til og med innrømmelse av eventuell svindel og juks, bare jeg får INFORMASJON om det. Får jeg ikke vite noe, blir jeg sint, og ønsker aldri i livet å handle der noe mer. Det er et tips dere i BuyDirect bør ta til dere: GI INFORMASJON TIL KUNDENE uansett hva som skjer. Da blir vi myke og forståelsesfulle. Hvis ikke vender vi dere bare ryggen og lager lange og ekle meldingsrekker her hvor det trues med balltre og politianmeldelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå