Gå til innhold

Buydirect.no

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått igjen penger!

Må ha skjedd i natt.

Prøvde å sende en melding til "økonomi" i går med beskjed om at jeg ville ha pengene tilbake, men fikk bare serverfeil. Har ikke fått mail eller annen info om hva som har skjedd og bestillingen står fortsatt som "mottatt".

Uannsett har pengene kommet på konto, så jeg er fornøyd, men skal tenke meg om lenge før jeg forskuddsbetaler igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarte...Har kjøpt et GF 4 hos dem...men det positive er vel at jeg kanskje ikke kommer til å få høre noe om de 300,- kr. som mangler på betalingen :smile:

Ellers må jeg si at Buydirect ikke virket så ille når jeg kjøpte skjermkort. Hadde bestilt et Radeon 8500le, men det kom jo aldri, så jeg omgjorde ordren til et GF4 4400, og spurte om det gikk greit at jeg betalte de 1200(ca) etter fjorten dager og at de kunne sende GF kortet så snart så mulig. Og det gjorde De. Hadde kortet etter under en uke :grin:

Problemet blir vel uansett hvis De er bøffere så sliter jeg med garantien, hvis ikke vga prod. tar seg av den delen selv.

------

Send pengs-

[ Denne Melding var redigert av: neuragen på 2002-06-05 20:31 ]

Lenke til kommentar

Fikk tilbakebetalt forhåndsbetalt beløp den 5/6-2002. Ringte tidligere på dagen til Frode Johan Olsen og gav mildt sagt uttrykk for at jeg ikke var helt fornøyd med saksbehandlingen. Pengene stod på konto et par timer senere.

__Theater

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har også fått mine 4551,- tilbake.

Håper de sørger for å få litt bedre kontroll i fremtiden. Hadde de bare skrevet en mail hadde det vært greit, men det er klart man blir redd når man ikke hører noe på 1.5 mnd.

Verner

Lenke til kommentar

Snakket med Frode Olsen på tlf,han ba meg om å sende en e-mail til: xxx. Jeg skulle oppgi ordrenummer, så skulle han ordne opp i det. 30 minutter etter,var pengene på konto. Lenge til jeg forskuddsbetaler igjen.

Redigert: E-post adresse fjernet. Denne personen har ingenting med den daglige driften av Scancom å gjøre og har bedt om at den private e-post adressen fjernes. Vennligst respekter dette.

[ Denne Melding var redigert av: howard på 2002-06-14 15:10 ]

Lenke til kommentar

Hei

Dere som har fått pengene tilbake, hva gjorde dere og hvor lang tid tok det? Er selv i samme markspiste båt, og har i dag annullert ordrene mine via nettstedet deres samt sendt semisint epost til de @buydirect-adresser jeg kunne finne, med beskjed om å sporenstreks annullere bestillingen og betale tilbake pengene.

Holdt dette, eller må man ty til telefon og kjefting?

Det er synd, for de VAR en seriøs nettbutikk, dengang de holdt til på scancom.no.

Lenke til kommentar

Rart at de fleste som har fått igjen penger her har så få poster (hmm)

Jeg har hvertfall ikke fått igjen no penger.

Kanskje barnslig å si.. men får jeg ikke penga om en stund nå så skal vedkommende som er ansvarlig for det få smake balltre tilsvarende de 3 tusenlappene jeg har mista (?)

Visse ting finner jeg meg bare ikke i, men ... jeg får vente å se :/

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 08:08, JoKr skrev:

Balltre mann til leie;

Ankomer Oslo i begynnelsen av August.

Referanse på vandelsattest utstett av Oslo Politikammer.

Tar 50% av krav på 3000,-

:grin:

Så du tar 1500kr for å skaffe meg 3000kr?

Eller 1500 for å slå han. Hvis det siste, så kan jeg greie det fint selv.

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-06-14 08:22 ]

Lenke til kommentar

send mail til xxx, så får du svar på meget kort tid.

Redigert: E-post adresse fjernet. Denne personen har ingenting med den daglige driften av Scancom å gjøre og har bedt om at den private e-post adressen fjernes. Vennligst respekter dette.

[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-06-14 15:12 ]

Lenke til kommentar

Nå har det skjedd!! Pengene er tilbake på konto!

Gratulerer! Dette har vært en hyggelig opplevelse med Buydirect som jeg sent kommer til å glemme! Kommer til å huske navnene deres for all evig tid, og jeg skal aldri, aldri mer ha noe å gjøre med dere to idioter til svindlere. Att det går an! Min anbefaling til dere er: Kontakt Mensa og ta en IQ-test, så får dere bekreftet hvor dere står i dag: PÅ BUNNNNNEN !!! Dere har hørt om Mensa? Ikke det...?hmmmm.

mvh

Kenneth Haagenstad

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...