cynosure Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg lurer i å kjøpe meg 19" Lcd skjerm jeg trenger en god allround skjerm da jeg spiller, surfer, ser på film og bilder max 4500 kr har radeon 9800 pro har sett meg ut BenQ FP937s pris ca 4500 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10174&side=6 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 jeg trenger ikke betale 4500 hvis en annen skjerm koster 4000 og har bedre pris/ytelse som feks Philips 190S5FS http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10933&side=6 jeg har heller ikke hastverk så hvis det er slik at om 6-12mnd så kan jeg få mye bedre skjerm til samme pris så kan jeg vente kom gjerne med forslag ikke bare si at jeg må kjøpe benQ'en foran Philips'en på førehand takk cynosure Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg har heller ikke hastverk så hvis det er slik at om 6-12mnd så kan jeg få mye bedre skjerm til samme pris så kan jeg vente ut fra erfaring vil jeg si at du bør helst ikke planlegge kjøp av HW så lenge i forveien, ikke helt til siste detalj i allefall. Hvis du skal ha skjerm om 6 mnd, er det alt for tidlig til å begynne å peke ut modeller. Innen den tid har det muligens kommet nye modeller på markedet, prisene har gått ned (de går neppe særlig opp), og det kan være at din situasjon har forandret seg slik at du har mer/mindre penger eller noe sånt. Du vet aldri. Jeg har selv gjort dette mange ganger, planlagt gjerne en mnd eller to før jeg skal kjøpe HW, og når jeg har skullet bestille har jeg enten gjort en brøler ved å velge en gammel og utgått modell til alt for mye penger, eller jeg har måttet glemme all planleggingen og gått for noe helt annet. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 skjønner hva du mener, men hvis jeg skal bestille julepresang til meg selv i morgen det med å vente var hvis du/dere hviste at det kom en fantastisk skjerm eller prisras bare se bort i fra det på førehand takk cynosure Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 go respons :/ Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg for min del skal gå for Philips skjermen. 500kr mindre og minst like god til spill iaffal. Hørt med er par som har denne skjermen og de er strålende fornøyd. Skal du gå for benq'n sin prisklasse ville jeg kanskje prøvd viewsonic sin, skal visstnok ikke være så ille. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://www.efast.no/PartDetail.aspx?q=p:605982;r:pg Tror Benq sin er billigst... Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ville kjøpt benq ettersom det nå er lik pris på dem.... kommer til å kjøpe den nærmere juletider iallefall. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er jo samme specs på skjermene? Noen som vet om benq er noe bedre? :S Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 BenQ har dvi-inngang, det har ikke philips BenQ har blitt testet her på hw.no og fått skryt. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 nice at den falt i pris da tror jeg går for benq'n jeg nå bestille når jeg får lønn i slutten av mnd dette blir en fin julepresang cynosure Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Går for BenQ jeg også, da de koster det samme. Eneste jeg er litt bekymret over er om ting blir "annerledes" i fra en 19". Altså størrelsene på ikoner (spiller mye cs så litt kjipt om jeg må venne meg til noe helt nytt) Men er vel 18.1 som er nærmest riktig, så er jo nærmere med 19" enn 17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå