Mørbradbiff Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er litt usikker på om jeg skulle poste denne på Konsol eller Netverk. Jeg valgte nettverk. Jeg skumleste og fant ikke en lik tråd, sorry hvis dette er tad opp før! Jeg ønsker å dele internettilkobling med min xbox, jeg har en bærebar pc. Trådløs bredbånd fra totalnett. Noen BILLIGE måter å ordne dette? kan jeg f.eks kjøpe meg en "USB netverkskort" og plugge inn i den bærebare pc'n min. Og så ta inn signal fra gateway til laptopp, og sende videre til xbox via USB nettverk" (netverksbro)? Eller er det billigere / Bedere med en router? Eventuel gi meg tips på en billig router. max 400,- LAVES MULIG PRIS! Hadde vært konge med en router med både Wlan og vanlig lan-tilkobling, noen tips til ca 400,-?LAVES MULIG PRIS! Gi meg tips på begge disse! Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Eller er det billigere / Bedere med en router? Etter det jeg veit kan en xbox kun koble seg til intenett igjennom en gateway. Hvis du har en router er du ikke avhengig av at laptoppen er påslått for å at xboxen skal få kontakt internett. For å finne billige routere kan du gå inn på de billigste webshopene å se selv, for jeg er ikke oppdatert innen de nyeste routerene og kan ikke hjelpe deg med det.. (se webshopguiden, til venstre ser du en link til webshoptestene) Endret 31. oktober 2004 av MrPingu Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg kunne tenke meg å bruke xbox-connect. Med det trenger man å ha koblet til pc også. Jeg vet at det finnes mere produkter enn det som ligger i webshopguiden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå