kemper Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei, har en SE z1010, og så har jeg lastet ned noen spill (*.jar - filer). Spørsmålet mitt er: Hvordan overfører jeg disse filene til mobilen fra pc'en? Får ikke lagt spillet i noen av mappene, det er en "ugyldig filtype". Noen gode tips? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 du må kjøpe spesiell kabel som du kobler fra pc`n til mob. og da trenger du bare å dra de filene inn på mobilen.. Lenke til kommentar
kemper Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvis det er usb-kabelen du tenker på, så har jeg den, og jeg kan fint overføre bilder og musikk, men ikke spill, finnes ingen steder jeg kan laste spillfilene over til... Hvis du mener en annen kabel: Hvilken? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du må legge spillene utenfor mappene, da legger de seg automatisk i ''Spill'' mappen Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du må legge spillene utenfor mappene, da legger de seg automatisk i ''Spill'' mappen ja.. vet ikke helt åssen kabel det er men det finnes spesiell kabel.. Lenke til kommentar
hansar Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Dersom du ikkje får det til med kabel, så kan du bruke wap. Legg .jar .jad (eller ka no enn du har) filene på en webserver, finn adressa til fila, skriv denne inn i wapleseren på mobilen, og den vil automatisk finne ut at det er en fil du kan laste ned og installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå