Gå til innhold

hva synes dere om siden nå da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Headeren er ikke ferdig.

Hva vil du ha som skille da? fått kommentarer før når jeg brukte " :: " som skille. Ser det selv men vet bare ikke.

sentrering av teksten holder jeg på med, men sliter litt med scriptet akkurat nå.

"- Mer line-height hadde ikke vært å forakte"

Da mener du at hver linje skulle vært litt høyre? skal se på det.

Språket er latin tror jeg, ser her: http://www.lipsum.com/

takker folkens.

Ingen som har noe imot linkene? ingen kommentarer om de er bra slikt eller no?

Kjenner en som synes de skulle ha vært i lik farge som teksten bare i bold... vet ikke helt med det.

Lenke til kommentar

Tar et og et problem. Nå vil jeg egentlig fikse linkene.

Fikk fikse skillet med menyen, bedre?

EDIT: kom gjerne med flere feil, kan jo alltids rette på dem mens jeg tenker over linkene.

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar

Jeg har lest arves farvelære og fulgt colormatch remix.

Som du ser her: http://color.twysted.net/?color=3264FF

så har jeg fulgt i alle fall colormatch remix med unntak av på teksten der jeg fulgte arves farvelære.

skal lese arves farvelære igjen for å se om noe jeg har glemt.

men kan du ikke påpeke hva du synes jeg skal forandre? vanskelig for meg å vite hva du anbefaler.... jeg bare følger min smak og er ikke helt fornøyd med den så poster den for kritikk. hjelper mye, men jeg trenger å høre hva som er feil for så å bestemme meg om jeg skal rette på dem eller ikke.

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar

Slik, forandra noe på siden. Noe mer som er feil? Vet fargevalget er dårlig, men vet virkelig ikke hvilke farger som er bra. Jeg har ikke laget den i paint, jeg bare suger i PS. Logoen er heller ikke ferdig.

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar

MYE bedre en de(n)? forrige!

DESIGN: Er blitt mye bedre, men det blir mye lettere og bedømme når du får inn en headerm og emr kontraster, og kanskje en anen tekstfarge? Litt mer mellomrom mellom linkene hadde vært fint, men skillet er mer enn bra nok. Og liker ikke den boksen nederst.

Bakgrunnen kunne du gjerne brukt litt mer, kanskje legge inn et svakt mønster.

Lenke til kommentar

Skal få inn logoen, tekstfargen er bytta til en litt lysere farge, men ikke så mye - skal jo synes:p si ifra hvis du vil ha den lysere.

Skal se hvordan mer mellomrom mellom tekstene blir.

Jeg liker den boksen nederst, kan hende jeg fjerner den men synes at jeg må ha et sted der jeg sier siden er validert:p

Er det snakk om bakgrunnen eller bakgrunnen på boksene som skal ha et svakt mønster? tenkt å få noe på den bakerste bakgrunnen men har ikke fått til noe fint mønster.

Takker for reply LordZyfeX.

EDIT: Fiksa litt nå. ta en titt hvis du vil:

stian.bang.dot.no

Endret av Thurloc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...