mariant Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har kjøpt meg en Siemens SX1 og er foreløpig veldig fornøyd (bortsett fra den latterlige lave batteritiden). Når jeg går inn for å velge meg en ringelyd, ser jeg at flere av ringelydene er av typen .wav. Betyr dette at jeg kan lage min egen ringetone som wav-lyd og så overføre den til telefonen? Og hvis det er tilfellet - hvordan overfører jeg wav-filen? Jeg har brukt Siemens Data Suite for å se etter de wav-filene som allerede ligger i mobilen, men dem finner jeg ikke. Takk for hjelp! Maria Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du kan bruke akkurat hvilke lyder du vil. Klipp ut segmenter av favorittsangen din osv. Jeg kjenner ikke til Siemens, men du kan jo prøve å bare overføre filen til en av mappene du får fram på Data Suiten og så bare flytte den når du har den på mobilen. Lenke til kommentar
mariant Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Tusen takk! Det funka som en drøm! klem fra Maria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå