oyvjak Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal lage viftehull i sidedøra på Chieftec kabinettet mitt. Hvilket verktøy er best å bruke da? Tenkte på hullsag. Det får man vel kjøpt på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dremel eller lignende er og bra. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Stikksag er genialt, hullsag (hvis riktig størrelse) er kongen! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Eller en øks. vil nå heller si trykkluftsborr funker bedre men spøk til side, kjøp noen runde sagblader (husker ikke hva de heter, men de lager et supert resultat, det er dette jeg vil anbefale deg, så gå over hullet med dremmel og fjærne eventuelle ugjenvnheter ) Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) C4 :!: store hull Nei en hullsag funker meget bra. Men da må du regne med at de koster litt. Du får noen billige på clasern men de er til tre. Endret 20. november 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Jeg brukte 114 mm hullsag på mitt gamle Chieftec, funka helt topp. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 hull borr/sag er nok det beste ja, du trenger ikke nødvendigvis kjøpe, se om du har det på skolen/jobb, fant i allefall ut at de hadde det på min skole (VGS) Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Brukte vinkelsliper og dremel på mitt Chieftec. Hørtes litt brutalt ut men det ble bra og det sparte dremelen for 16 000 skiver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå