ggp Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har drevet med visual basic for noen år siden. Nå har jeg formatert osv ... Nå finner jeg ikke en plass å laste den ned, er det ikke freeware ? Om det evt er freeware, gi meg en direkte link Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Sorry.. du må nok kjøpe Visual Basic. Relativt enkelt å lære Kan lage mye rart der! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sorry.. du må nok kjøpe Visual Basic. Relativt enkelt å lære Kan lage mye rart der! Trenger ikke kjøpe visual basic. Last ned Visual Basic Express Beta, det er gratis! Og det funker kjempefint! http://lab.msdn.microsoft.com/express/vbasic/default.aspx Link til visual basic. Lenke til kommentar
Mortemir Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Visual basic Jeg er helt nybegynner i VB lurte på om dere kunne gi meg noen tips om hvordan man skal begynne. Gi meg noen koder til f.eks spill eller hvordan man får ting til å bevege seg, lære å skrive riktig. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dersom du ønsker å programmere i Visual Basic 6.0 eller tidligere, kan du alltids lese følgende guide: http://no.wikibooks.org/wiki/Visual_Basic Du finner denne guiden også på forumet i kategorien Bruker-guider. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Men gå da for VB.net når du først skal starte igjen. VB6 og tidligere er bare møkk, ikke noe å satse på. EDIT: Det vil si, gjør det dersom du ikke har en spesiell grunn til å bruke akkurat VB6, det kan jo hende, men virka ikke sånn utifra posten Endret 15. april 2005 av smetho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå