Azzbicker Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ja.. lurte på det som står i topic... Hvordan får dere regning? (om det er noen som har det da:P) Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 du får ikke regning, det er som kontantkort, bare fyll på penger via nettet. alt administreres fra mine sider på talkmore.no Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dårlig formulering av emne. Spørsmålet ditt er ikke om noen har Talkmore, men hvordan man faktureres. Forandret dette for deg nå. Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Som Freemobilesite sier, så fyller man enkelt å greit på via "min side" med visa eller mastercard, pengene kommer på konto med en gang og er klar til bruk. Man kan også fylle på via sin egen nettbank, men det tar som oftest ca.24timer før pengene kommer på kontoen. Et kjempebra abonnement! Storfornøyd jeg iallefall Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Som Freemobilesite sier, så fyller man enkelt å greit på via "min side" med visa eller mastercard, pengene kommer på konto med en gang og er klar til bruk.Man kan også fylle på via sin egen nettbank, men det tar som oftest ca.24timer før pengene kommer på kontoen. Et kjempebra abonnement! Storfornøyd jeg iallefall jaok.. så man må betale med kreditkort.. kjipt.. var sykt billige priser der Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Dårlig formulering av emne. Spørsmålet ditt er ikke om noen har Talkmore, men hvordan man faktureres. Forandret dette for deg nå. det jeg mente var at jeg lurte på det som stod i topic.. pluss det som står under.. men er greit.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nei, du må ikke betale med kort, du kan overføre penger på normalt vis gjennom banken din. Det tar imidlertid en dag eller to før blir registrert. Talkmore anbefales på det sterkeste, men være obs på at du ved å velge en billig-operatør går glipp av alle kampanjene som gratis MMS og ubegrenset GPRS til 5 kr dagen Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Talkmore anbefales på det sterkeste, men være obs på at du ved å velge en billig-operatør går glipp av alle kampanjene som gratis MMS og ubegrenset GPRS til 5 kr dagen Talkmore, er konge! Ikke noe å sette fingeren på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå