chil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så dere her for ei god stund sia så sier Juni til kristian, jeg er kåt! jeg holdt på å daue! JUNI DA, du kanke si sånn!!!! nei da ble jeg tatt på senga.. måtte bare dele det.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ser ikke på det showet, nei. Hva er så spesiellt med at noen sier: "jeg er kåt" at du må lage en egen tråd om det? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bruke noe av livet mitt på å se på møkka, og jeg lykkes godt. MEN! Akkurat det der så jeg hos en kamerat som følger med, og jeg må si jeg lo godt. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Liker ikke Hotel Caesar Har holdt på litt for lenge nå syns jeg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ser ikke på det showet, nei. Hva er så spesiellt med at noen sier: "jeg er kåt" at du må lage en egen tråd om det? Hadde du fulgt med så hadde du også reagert , kom så uventet.. Desuten så sier ikke juni sånt, å det.. ja ble så feil å ekkelt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Ja jeg må se Hotell Ceasar pga. kvinnfolket mitt ... Så jeg er enig med chili her ... ikke noen sånne kommentarer fra den pripne møkkakjerringa der. Det blir bare ... feil Endret 1. november 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå