Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Etter å ha soset rundt på VGNett på jakt etter en ny, spennende artikkel, bumpet jeg innom denne artikkelen: Artikkel om overvåkning av valget i USA. I artikkelen står det følgende: "Kvelden før valget vil han vise den Bush-kritiske dokumentaren «Farenheit 9/11» på internett". Noen som vet evt. hvor? Endret 31. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Rettslige bekymringer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja er ikke det ganske tydelig? Den feite kladden er like utspekulert og korrupt som han mener Bush er. Fahrenheit 9/11 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg vil gi dem som ønsker å hemme valget en advarsel: valgpåvirkning vil ikke bli tolerert, forteller Michael Moore i en kunngjøring, ifølge BBC. Her har vi Michael Moore som sier at valgpåvirkning ikke er bra. Det finnes ingen smily som viser min forakt for den mannen. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg syntes Micheal Moore er sånn midt på treet. Har sett både Bowling for Columbine og Fahrenheit 9/11.. Han kommer med mange synspunkter MOT Bush, men han kommer ikke med noen for. Jeg er ikke akkurat noen Bush-elsker, og det er sikkert derfor jeg syntes at han er litt bra. Uansett, han ser bare på de dårlige tingene med Bush, ikke de gode. Han er kanskje en jævel i utlandet, men det er en grunn til at han får nesten halvparten av de amerikanske stemmene. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 DRIT I DET! Jeg spurte ikke om hva dere synes om Michael Moore. Jeg spurte om noen visste om filmen gikk på nettet. Geez. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 An online pay-per-view showing of Michael Moore's controversial anti-Bush documentary Fahrenheit 9/11 will be released on the eve of the presidential election, the Internet movie provider CinemaNow announced Friday. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Takk, akkurat det jeg spurte om. Da kan denne lukkes. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skjønner i helt hvorfor du vil ha den stengt, but "your wish is my command" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg