Caddy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Linkene i første post funker ikke... ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Litt enig med TLZ her. Finner da mye bedre damer enn det der. Går rundt overalt. Sjekk din lokale remabutikk for eks. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Britney Er ikke akkurat noe gale med Britney da... Tenner du på et tegna bilde? Stakkars deg! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Linkene i første post funker ikke... ? Funker fint her. Tenner du på et tegna bilde? Stakkars deg! Ehh.. snakker du om bildet på side 1? isåfall er ikke det tegnet. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 åååå jeg som trodde du tenke på avataren din :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg liker ikke airbrusha og retusjerte jenter... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg liker ikke airbrusha og retusjerte jenter... Det er jo ikke deres feil at folk tegner litt på bildene? De kan jo være pen fordet? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Helt klart henne i fantasien min. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Liker henne bedre jeg: Helt enig med deg, Adriana Lima har jeg lenge syntes er fin Men slår aldri drømmedama på skolen min da, en venn av meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Men slår aldri drømmedama på skolen min da, en venn av meg Ja, selvsagt henne også. Irriterende det der med at det er hands-off på damer i klassen. Det funker liksom aldri. Søren heller. Endret 6. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det andre bildet chil linket til her i stad var av et menneske. Ja, hun er fremdeles pen, men det er jo ikke den samme dama som er på mange av de andre bildene. Noen av bildene er blitt airbrusha så hardt at de ikke er skarpe lenger. Du VET det er noe muffens når enkelte deler av dama er skarp, mens andre deler er uskarpe, sel vom begge i teorien burde være like skarpe... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Irriterende det der med at det er hands-off på damer i klassen. Det funker liksom aldri. Søren heller. Hvorfor fungerer aldri det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå