pretensiøselns Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 men sånn helt seriøst så er det jo bare slike "skavanker" som gir utseende en personlighet og gjør bare jenta vakrere! Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 finne feil? vel, hun har øynene er ikke symetrisk, nesen og munnen er skjeiv, kanskje litt stort mellomrom mellom nese om overleppe. men rumpa var veldig bra så det veier opp for det meste. men sånn helt seriøst så er det jo bare slike "skavanker" som gir utseende en personlighet og gjør bare jenta vakrere! selv liker jeg kristin kreuk best. enig i at små inviduelle ting kan gjøre en dame enda finere Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 hun var fin da, faktisk! fint ho slå ann bland de kvinnelige brukerene også Lenke til kommentar
consilium Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm....etter langvarig forskning ser det ut som at gutter liker jenter som likner enten på dem selv, eller mora si. Dere tror sikkert jeg er dum som f***, men bare tenk dere om for et øyeblikk. Sjekk f.eks. ut den dama wh1te la ut tidligere i tråden. Ser dere likheten mellom hu og avataren til wh1te? Et annet eksempel er likheten mellom prins Haakon og prinsesse Mette-Marit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sjekk f.eks. ut den dama wh1te la ut tidligere i tråden. Ser dere likheten mellom hu og avataren til wh1te? I'll be damned... Det kan faktisk stemme. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan stemme det ja! Men skal også være nevnt at forskjeller kan være uhyre tiltrekende Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan stemme det ja!Men skal også være nevnt at forskjeller kan være uhyre tiltrekende Det kan stemme, det òg. Jeg har nemlig ikke store pupper, men.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm....etter langvarig forskning ser det ut som at gutter liker jenter som likner enten på dem selv, eller mora si. Dere tror sikkert jeg er dum som f***, men bare tenk dere om for et øyeblikk. ja du sier noe der, derfor jeg bare faller for så sykt fine damer! de ligner jo på meg! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... Som var grunnen til at dette topicet ble startet Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... Som var grunnen til at dette topicet ble startet Elin Grindemyr = Endret 1. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm....etter langvarig forskning ser det ut som at gutter liker jenter som likner enten på dem selv, eller mora si. Dere tror sikkert jeg er dum som f***, men bare tenk dere om for et øyeblikk. *tenke tenke* nei jeg liker fortsatt ikke jenter som ligner på modern *tenke tenke* Nope, modern er fæl fortsatt jeg må være unntaket som bekrefter regelen.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... jeg synes faktisk hun var direkte stygg. skal mer til enn bare photoshoppa airbrush hud... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... jeg synes faktisk hun var direkte stygg. skal mer til enn bare photoshoppa airbrush hud... Nå lyver du... Inge menn mener det, uansett hva de sier. Ho er pen på bildet uansett å mye photoshoppa og sminka ho er. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... Som var grunnen til at dette topicet ble startet hehe, okei.....kommer ikke inn på sidene som han trådstarteren la ut..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm....etter langvarig forskning ser det ut som at gutter liker jenter som likner enten på dem selv, eller mora si. Dere tror sikkert jeg er dum som f***, men bare tenk dere om for et øyeblikk. Sjekk f.eks. ut den dama wh1te la ut tidligere i tråden. Ser dere likheten mellom hu og avataren til wh1te? Et annet eksempel er likheten mellom prins Haakon og prinsesse Mette-Marit. Jeg har faktisk tenkt på det selv. Ganske mye. Ikke fordi du sier jeg ligner på en av jordens mest sexy skapninger, men fordi like par dukker opp over alt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) så jenter bare kom jeg ligner tydeligvis på Elin Grindemyr å da må jeg jo være rimelig nais her er noen bilder som ikke er typisk modell bilder : http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=9&page=1 http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=1&page=1 http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=6&page=1 http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=4&page=1 mja er jo modell bilder, men ikke sånn typisk. Litt mere tilfeldige bilder Endret 1. november 2004 av chil Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Skal vi snakke om ei DEILIG dame, da sier jeg bare Elin Grindemyr........fy f*** hvor fin hun er...... jeg synes faktisk hun var direkte stygg. skal mer til enn bare photoshoppa airbrush hud... http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=2&page=1 stygg :!: :!: :!: Ikke faen om jeg tror deg. Du skal bare være kul å like ting som er andeledes. EDIT: leste på ei sie at ho er BI, steike faen inni helvete, han som er sammen med ho må være rimelig godt fornøyd Endret 2. november 2004 av chil Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Nå snakket jeg om akkurat det bildet på akkurat den posten jeg quotet Et av de andre bildene av henne var egentlig ikke så værst; men non-the-less: vet om bedre Men nå skal det være sagt at smak er en individuel ting. En jente kan være pen for noen og ikke så pen for en annen. Men etterhvert har dessverre media skapt et såkalt "ideal" om hvordan de skal være, men sannheten er at mange i utgangspunktet ikke har lik "smak" som mediebildet. Men mange later som. Fks, alle tror at alle synes jenter med SVÆRE pupper er fint. Så derfro sier alle det. Men sannheten er en helt annen. For min dels å var ikke Cristina fra Lacuna Coil så værst. Men takker meg forsatt til Paz Lenchantin, gud for en skjønnhet! Endret 2. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
consilium Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har faktisk tenkt på det selv. Ganske mye. Ikke fordi du sier jeg ligner på en av jordens mest sexy skapninger, men fordi like par dukker opp over alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå