chil Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) hmm altså prøver å finne en feil men klarer det ikke? prøv dere ? http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=2&page=1 http://www.elingrindemyr.nl/index.php?pagi...g&list=1&page=1 Endret 3. november 2004 av chil Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 1. Silikon Ikke nødvendigvis feil. Men er de overdrevet store kan jeg si meg enig Fant ikke mange feilene jeg Lenke til kommentar
chil Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 1. Silikon tass, ho bare presser dem oppover, de fleste damer med litt pupper kan få dem til å se sånn ut da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dæng! Hun var pen. Men, litt retusjerte bilder må man regne med. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) altså prøver å finne en feil men klarer det ikke? Det er fordi de er fjerna i Photoshop. Og ja, hu har silikon. Endret 31. oktober 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 1. Silikon tass, ho bare presser dem oppover, de fleste damer med litt pupper kan få dem til å se sånn ut da på sistnevnte ( http://home.tiscalinet.ch/uerueluem/elingrindemyr/elinbeau02 ) er det garantert plastikk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Alle sier negative ting om silikon. Jeg syns det ser veldig bra ut på noen, bare det ikke er overdrevet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Alle sier negative ting om silikon. Jeg syns det ser veldig bra ut på noen, bare det ikke er overdrevet. tr00 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Eneste feilen er at hu ikke ligger i senga mi akkurat nå... Men den feilen er bare midlertidig da Driter en lang en i om det er silikon jeg. Bare dama ser bra ut med det. Noe denne dama definitivt gjør. Endret 31. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Eneste feilen er at hu ikke ligger i senga mi akkurat nå... Men den feilen er bare midlertidig da Sorry ass, viste henne hva du skreiv, men hu vil ikke rikke seg herifra. Shit happens... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Eneste feilen er at hu ikke ligger i senga mi akkurat nå... Men den feilen er bare midlertidig da Sorry ass, viste henne hva du skreiv, men hu vil ikke rikke seg herifra. Shit happens... Æsj, hva faen gjør DU i senga mi a?! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hadde jo vært gøy om du kunne skrive på filetternavnene .jpg, slik at vi fikk åpnet dem rett i browseren uten å laste ned dem og så legge på filetternavn selv Men hun var fin, ja. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Alle sier negative ting om silikon. Jeg syns det ser veldig bra ut på noen, bare det ikke er overdrevet. Dritfin. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) HAHA, Gjett hvem jeg tenkte på når jeg så tittelen på denne tråden? Jupp, Elin Grindemyr! Hun er seriøst noe av det beste gud har skapt (og kirurgene modda)! Elin Grindemyr = Endret 31. oktober 2004 av eMPea Lenke til kommentar
chil Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 HAHA, Gjett hvem jeg tenkte på når jeg så tittelen på denne tråden? Jupp, Elin Grindemyr! Hun er seriøst noe av det beste gud har skapt (og kirurgene modda)! Elin Grindemyr = åååå jeg som trodde du tenke på avataren din Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 åååå jeg som trodde du tenke på avataren din Huff. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Britney ..nooot... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Britney Er ikke akkurat noe gale med Britney da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå