Asmodean Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Av en eller annen merkelig grunn funker ikke programmet som styrer spesialtastene (Fn) og spesialknappen som man skifter strøm-modus lengre. Når jeg prøver å starte programmet får jeg bare feilmeldinger (har ikke pc'en her akkurat nå, skal skaffe senere). Jeg har en mistanke om at det har noe med "Asus Updater" greia. Tidligere i dag fikk jeg opp vinduet som sier at oppdatering er lasta ned og jeg tror jeg kom til å trykke på "Oppdater" uten at jeg merka det og tenka noe mer over det. Er det da noen måte å reversere oppdateringa på? Funker det med en reinstall? Er litt i villrede om hva jeg skal gjøre nå, så gode råd settes stor pris på. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Har sjekka nå. Det står "Open Power policy file error" og det er bare mulig å trykke "ok." Når jeg gjør det, lukkes programmet helt og nekter å starte. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vet det er banalt, men prøvd å avinstallere programmet/driverne og legge de inn på nytt ? Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Nei, jeg har ikke prøvd noenting. Redd for å gjøre noe galt, så jeg tenkte jeg skulle spørre her før jeg gjorde noe som helst. Fikk min laptop ferdig installert, så jeg har ikke lagt inn noe av programmene selv, men det skal jeg vel alltids finne ut av. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Dette er det rareste jeg har sett. Satte på maskina nå i sted og alt funker uten at jeg har gjort noe som helst. Det er ikke noen logisk forklaring på dette.. Men men.. Skal vel ikke klage når det funker. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har hatt litt problemer med at asusprobe har krasja et par ganger.. Kan virke som om programvaren er litt ustabil. Kommer problemet til trådstarter tilbake, er det ikke vanskeligere å avinstallere programvaren og installere den på nytt.. Kan ikke ødlegge noe ved å gjøre det. Lenke til kommentar
ChrisX Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vel, jeg har akkurat fått samme problemet, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Skjedde etter at jeg oppgraderte fra Windows MediaPlayer 9 til 10. Da ble også en del programmer fjernet fra oppstarten, som f.eks. Pc-Cillin. Dritirriterende! noen som har noen tips? kan ikke så veldig mye om drivere, men har tastaturet et eget program der problemet kan ligge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå