Gå til innhold

Problem med Asus S5626N-BP

Asmodean

Anbefalte innlegg

Av en eller annen merkelig grunn funker ikke programmet som styrer spesialtastene (Fn) og spesialknappen som man skifter strøm-modus lengre. :dontgetit: Når jeg prøver å starte programmet får jeg bare feilmeldinger (har ikke pc'en her akkurat nå, skal skaffe senere).

Jeg har en mistanke om at det har noe med "Asus Updater" greia. Tidligere i dag fikk jeg opp vinduet som sier at oppdatering er lasta ned og jeg tror jeg kom til å trykke på "Oppdater" uten at jeg merka det og tenka noe mer over det. Er det da noen måte å reversere oppdateringa på? Funker det med en reinstall? Er litt i villrede om hva jeg skal gjøre nå, så gode råd settes stor pris på. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har ikke prøvd noenting. Redd for å gjøre noe galt, så jeg tenkte jeg skulle spørre her før jeg gjorde noe som helst. Fikk min laptop ferdig installert, så jeg har ikke lagt inn noe av programmene selv, men det skal jeg vel alltids finne ut av.

Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med at asusprobe har krasja et par ganger..

Kan virke som om programvaren er litt ustabil.

Kommer problemet til trådstarter tilbake, er det ikke vanskeligere å avinstallere programvaren og installere den på nytt..

Kan ikke ødlegge noe ved å gjøre det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, jeg har akkurat fått samme problemet, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Skjedde etter at jeg oppgraderte fra Windows MediaPlayer 9 til 10. Da ble også en del programmer fjernet fra oppstarten, som f.eks. Pc-Cillin. Dritirriterende! noen som har noen tips? kan ikke så veldig mye om drivere, men har tastaturet et eget program der problemet kan ligge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...