azidG Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Rykter om en kommende NV30-grafikkbrikke fra NVidia, begynte så smått å sirkulere i slutten av april. Dette chipsettet skal støtte AMDs kommende 64-bits prosessor Clawhammer og nå kan ytterligere spesifikasjoner ha lekket ut. http://www.computersource.no/index.php?inc=art&aid=537 Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hmm, om dette er i nærheten av de faktiske specsene, så er det jo knallbra! Hmm, OpenGL 2.0 støtte =) Prisen blir vel noe annet :sad: Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg lurer fortsatt på når NV30 og R300 kommer skal garantert ha ATI R300 Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Må vel vente en stund før det kommer til Norge. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 vel, får å sei de sånn, ingen veit kem som e best av R300 og NV30 du som sa du definetivt skulle ha R300... eg har lest rykter om at de skulle vere 900mhz ddr og 400mhz gpu på NV30 og OpenGL 1.3 men eg veit ikkje eg.... i alle fall, de knuser ti4600 sønder og sammen matrox skal no komme med nytt 3d kort, de skal fint kunne konkurere med ati og nvidia, og så skal 3dlabs komme med noke styr, masse deite kort, presser priser? `kansje de, i alle fall de blir bra Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 noen som har tenkt på hvilke spill de skal støtte? Korta er garantert 1 år før grafikkmotorene starter å kreve så mye! Ti4600 går jo glatt på alle spill nå, og kommer til å gjøre det lenge til! Hva er vitsen med å lage så bra kort når man ikke trenger det i det hele tatt?? bare ett spm. seff skal jeg ha ett av de korta der fordi det er tøft å ha, men man trenger det jo ikke! INGEN spill krever mer enn Ti4600 enda, så mye jeg har hørt! Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg synes det er flott at dem pusher GPU'er så hardt som dem gjør, jo raskere blir den gjennomsnittlige grafikken bedre! Det er snakk om utvikling, evolusjon! Hvor ville vi vært uten!? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Grunnen til at det lages så bra skjermkort er at nVIDIA, ATI og snart Matrox ++ sloss om tronen som beste skjermkort(brikke)-produsent. Dette er en krig som bare vi, forbrukerne, kan vinne :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå