hans A Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Noen som har prøvd å selge importerte varer fra østen på f,eks QXL.no ? Virker som mange driver den slags virksomhet på QXL. Og når man ser på profitten per vare så må det jo være ganske mye å tjene på det. Prøvde å sjekke ut hva denne varen koster i asia. Og den har en pris på ca. 19,- (NOK) Er det noen her på forumet som har prøvd den type salg? Hvor mye denne type vare har for seg er en helt annen sak. Men dette er jo en type vare som er lett å selge i disse tider! Hmm, Ser det var en som kjøpte den for 120,- Tro om han/hun vet hva den egentlig kostet. Tror jeg holder meg til treningsbenken og skiløypa. Endret 31. oktober 2004 av hans A Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 vell hvist du vil svinder folk så er det jo din sak regner med at du snart er og se på tv2 hjelper deg Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Man svindler vel ikke egentlig da. Butikker tar jo fortjeneste for ting de også. Men det er jo litt av poenget med auksjon at du enten kan få det veldig billig eller at du betaler litt mere for varen, eller har jeg misforståt noe grunnleggende her? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har vel ikke noe med svindel å gjøre dette vel? Tror man at butikker selger varer uten fortjeneste eller?! Å kjøpe en vare billig og selge den dyrt er ikke svindel så lenge kjøperen er fullt ut klar over hva han kjøper. Dessuten så er det vel ikke alle som gidder å bestille noe fra asia når man kan kjøpe det her o Norge for en hundrelapp ekstra. Jeg hadde ikke giddet. For en importør derimot så er det sikkert litt penger å tjene dersom man selger f.eks 100 stykk. Da har man jo noen tusen i fortjeneste. Hvor mye som forsvinner i porto, moms, skatt og andre sure utgifter er meg uvisst. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 mente det at der stort sett jall han tengker på og selge , det er jo det di flest som selger inporterte varer gjør , produkter som dette er jo tv shop søppel som ikke virker , og i mine øyne svindel Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Etter min mening så fortjener man å bli lurt dersom man handler på tv-shop! Dersom man virkelig tror at man blir supersprek og slank i løpet av 1 måned, ved å trene 5 minutter om dagen........vel....da er man ikke helt glup i utgangspunktet! Av en eller annen grunn så klarer TV-Shop å innbilde folk at man kan trene seg supersterk ved å sitte i sofaen og se på såpeopra hele dagen. At folk virkelig tror på dette er for meg et mysterium. Så lenge man kan returnere en vare innen 30 dager eller noe i den duren så kan man ikke kalle det svindel egentlig. Dersom du finner ut at denne varen ikke holder det som ble lovet så bare sender du den tilbake og får pengene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå