ggp Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har kjøpt et nytt skjermkort... Det var da jeg merket at REFRESH RATES på skjermen var f*cka opp... Jeg har den på 85 hz men den er fremdeles vond å se på ... noen som har et BRA forslag ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 kan hende skjermen din ikke klarer mer enn feks 55hz da. da hjelper det ikke om du prøver å stille den til 85, for den står fortsatt på 55. bare et forslag. gammel skjerm? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 tja, den er kanskje litt gammel men mitt forrige skjermkort virket bra ... Så det er noe anderledes med dette kortet ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 virker rart. har en gammel skjerm som går på 60hz å den er ikke ubehagli å se på... kanskje det hjelper å skru ned hrtz'en Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hmm.. Ble litt bedre, men jeg er ikke fornøyd ... Kan det ha noe med en gammel skjermdriver evt ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flyttes til kategori for skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå