Pufhead Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 øy er det noen som vet om det her går eller? hvis jeg tar det TV korte her og putter in i PCen min trur du det går og koble PS2 X-box og sånt på den og spille det på PCen eller? Lenke til kommentar
sssh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du bør se etter et med S-VHS inngang. Det går sikkert an å lage en jalla-kobling slik at du får bilde, men det vil bli dårligere enn med en S-VHS inngang. Har et Cinergy 400 selv, med omtalte inngang (pluss coaxial-inngang), og det skulle gjøre susen for deg også tenker jeg. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 ok thnx for så fort svar skal nok prøve det ut se måtte bare se om det funka før jeg kjøpte TV kort Lenke til kommentar
sssh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Se på dette... Som du kan se, har det de nevnte (og nødvendige) inngangene. Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 er kanskje litt for sent nå, men jeg vil anbefale deg et kort fra Hauppauge!.. PVR 250 koster 1000 spenn, men er vel verdt det. hardware mpeg-encoding og gode drivere og støtte (ikke tull som med Pinnacle). kan brukes med windows xp mce og så å si all media center type programmer. de billigere kortene har ikke hardware mpeg-encoding, og bruker derfor også mye mer cpu. jeg kan spille spill og ta opp med tv'n i bakgrunnen. har også timeshifting som er utorlig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå