Gå til innhold

Asus har fjernet X700 pro fra sine sider.

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kommer dere med så rare svar? Han hakke sagt han skal kjøpe noe som helst han. ;) Og ikke lag dette til enda en ATi vs nvidia diskusjon ;)

Leste at x700 ble fjernet fordi x600's beste modell ble for lik x700 (i specs) så de måtte trekke kortene.

Lenke til kommentar
Sats heller på X700XT du, eventuelt GeForce 6600GT, som er litt raskere igjen. Er nok vel verdt pengene!

X700pro ligger akkurat i den prisklassen jeg hadde ønsket å havne i 2000-2500 kroner, så jeg hadde egentlig venta på at Asus X700Pro skulle nå butikkene. Kjiper'n dette da, en annen grunn var at det sto at dette skjermkortet hadde video inn, noe som er viktig for meg. Jeg vet ikke om X700XT har/får dette, har dog heller ikke sett dette kortet på ASUS sine sider.

Fant foresten ut at de bare hadde endra litt på navnet på det jeg hadde sett meg ut.

her er linken : Asus

Lenke til kommentar
Raptor,31/10/2004 : 23:23] 6600GT gruser X600XT i alle tester

detta var nytt for meg...

sikker på at det ikke bare er fanboy prat?

no affence men det virka litt rart!

Da får du lese denne testen....

http://www.xbitlabs.com/articles/video/dis...g-games_28.html

6600GT gruser faktisk X600XT i alt... Gir også Radeon 9800XT ganske heftig konkuranse...

Slenger med et lite sitat fra konklusjonen til X-bit labs... Bare å titte på andre sider og. Alle jeg vet om har kommet frem til samme konklusjon.

The new family of mainstream graphics processors from NVIDIA deserves our praises: with all their simplicity they found themselves capable of competing with time-tested combatants like the RADEON 9800 XT and the GeForce FX 5950 Ultra. In fact, the GeForce 6600 GT is an ideal GPU of today, since it gives you all the things you need:

Highest performance in today games;

High-quality drivers;

Video coprocessor support;

Prospective architecture;

Shader Model 3.0 support and other potentially interesting features;

Rather low price.

Lenke til kommentar
Sats heller på X700XT du, eventuelt GeForce 6600GT, som er litt raskere igjen. Er nok vel verdt pengene!

X700pro ligger akkurat i den prisklassen jeg hadde ønsket å havne i 2000-2500 kroner, så jeg hadde egentlig venta på at Asus X700Pro skulle nå butikkene. Kjiper'n dette da, en annen grunn var at det sto at dette skjermkortet hadde video inn, noe som er viktig for meg. Jeg vet ikke om X700XT har/får dette, har dog heller ikke sett dette kortet på ASUS sine sider.

Fant foresten ut at de bare hadde endra litt på navnet på det jeg hadde sett meg ut.

her er linken : Asus

ALtså, GeForce 6600GT får du fra 1700 og oppover, så ser egentlig ikke hva som er problemet :p

Eventuelt velge 6800 som kommer i PCIe om ikke lenge. Du får nok 6600GT med Vivo og skjønner du! ;) Og dessuten, X700pro ville vel kostet ca 1500?

Lenke til kommentar
ALtså, GeForce 6600GT får du fra 1700 og oppover, så ser egentlig ikke hva som er problemet :p

Eventuelt velge 6800 som kommer i PCIe om ikke lenge. Du får nok 6600GT med Vivo og skjønner du! ;) Og dessuten, X700pro ville vel kostet ca 1500?

Hehe, nei, X700Pro kommer til å ligge på mer rundt 2K+ såeh, det ligger nok i prisklassen 2000 og oppover, iallefall på det kortet jeg har sett på

Asus X700Pro

Det er priset til 2288.- på psdata, men er usikkert når de får det inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...