gnumannen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har SE k700i, men jeg vet ikke hvordan man får mp3 sanger overført! kan noen hjelpe meg:hmm: ?? Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du kan bruke f.eks infarød, bluetooth eller kabel (DCU11) Lenke til kommentar
gnumannen Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 usb kabel virker ikke... Jeg har ikke IR eller bluetooth, men vet du hvor mye det koster? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kjøp heller en blåtann-adapter enn en IR-adapter. Priser Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 usb kabel virker ikke... Jeg har ikke IR eller bluetooth, men vet du hvor mye det koster? Virker hos meg, har du lagt inn driver for det? Og lagt inn sync programmet for K700? Kommer ett ikon på desktopen "mine telefoner" Sjekk at com porten er aktivert Kontrollpanel > Alternativer for phone Monitor > Comporter BT funker også dog, men siden du har den så er det jo kjekt å få den til.... Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det sånn at man kan byttet minnekort på K700i? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Nei, den har kun innebygd minne. Edit: *Dragon* var visst litt tidligere ute. Endret 15. november 2004 av Baltazar Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, den har kun innebygd minne. Edit: *Dragon* var visst litt tidligere ute. det er dårlig da... å kunne bytte dette er en veldig viktig ting når du bruker telefonen til Mp3 avspilling. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, den har kun innebygd minne. Edit: *Dragon* var visst litt tidligere ute. det er dårlig da... å kunne bytte dette er en veldig viktig ting når du bruker telefonen til Mp3 avspilling. Hehe... Mulig det er dårlig av SE, men det er ikke alle som trenger en telefon med minnekort. K700 er ikke den telefonen man kjøper hvis man skal bruke mobilen som mp3 spiller Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 usb kabel virker ikke... Jeg har ikke IR eller bluetooth, men vet du hvor mye det koster? Virker hos meg, har du lagt inn driver for det? Og lagt inn sync programmet for K700? Kommer ett ikon på desktopen "mine telefoner" Sjekk at com porten er aktivert Kontrollpanel > Alternativer for phone Monitor > Comporter BT funker også dog, men siden du har den så er det jo kjekt å få den til.... Jeg har også usb-kabel, men jeg brukte 2,5 time på å overføre en mp3..... Så jeg kjøpte meg blåtann. Men har du noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få opp hastigheten med kabel? Hvor lang tid bruker du å overføre via kabelen? Lenke til kommentar
gnumannen Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Det jeg egentlig trenger hjelp til er hvordan man øverfører sangene. Hva man går inn på, for jeg sliter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå