Gå til innhold

Kan Norman gjøre til at spill blir minimert

Leif Arne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mest sannsynlig et program som kjører i bakgrunnen, eller en hurtigtast på tastaturet...

Kan ikke tenke meg at Norman gjør det; har selv brukt norman mye, men har aldri opplevd at det minimerer spillene til oppgavelinjen.

Gjelder det ett spill, eller alle programmer som kjører i fullt vindu?

Kan det tenkes at du har noen ikke helt gode bakgrunnsprosesser? du kan jo sjekke her

- det var et ondsinnet program som var oppe å stjelte systemprosesser hos meg en gang, utenat norman, norten eller MacAfee oppdaget det...

Lenke til kommentar
Dette skjer mest når jeg spiller morrowind eller Heroes of Might and Magic 3.

Hvor ofte skjer det?

Hvis du har betalt for Norman, så kan du jo kanskje kontakte dem og spørre det om dette er et problem som kan ha med demmes programmvare å gjøre...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på at det er norman antivirus som gjør til at dette skjer så er det noen som har noen andre forslag?

Som jeg skrev i sted; sjekk ut bakgrunnsprosessene dine her

Edit: trykk "ctrl+alt+delete" -> prosesser, og søk etter alle prosessene som virker mistenkelige. eks. http://www.processlibrary.com/results/find...key=backweb.exe

Endret av Dasse
Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på at det er norman antivirus som gjør til at dette skjer så er det noen som har noen andre forslag?

Som jeg skrev i sted; sjekk ut bakgrunnsprosessene dine her

Edit: trykk "ctrl+alt+delete" -> prosesser, og søk etter alle prosessene som virker mistenkelige. eks. http://www.processlibrary.com/results/find...key=backweb.exe

Jeg prøvde processlibrary.com men fant ikke noen fæle bakrunnsprosesser så er det noen som har noen andre tips?

Lenke til kommentar
Når spillene blir minimert, klarer du å få dem opp igjen, eller må du avslutte dem?

Når morrowind og heroes of might and magic 3 blir minimert så klarer jeg og få dem opp igjen men når det skjedde i painkiller en gang så måtte jeg restarte datan for å kunne spille det igjen.

Fryktelig irriterende. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...