goffa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Har nettopp kjøpt et Microsoft Wireless Comfort Keyboard. Tastaturet fungere helt fint til å skrive med, men når jeg skal spille, f.eks. et bilspill begynner problemet. Når jeg holder pil forover inne, så går det greit en liten stund, men så virker det som signalet bryter. Da må jeg slippe opp tasten og trykke den ned igjen. Utrolig irriterende! Samme er det da i skytespill etc.... Har prøvd å plassere trådløs mottakeren ulike steder, til og med under tastaturet uten at dette har hjulpet. Noen som har noen forslag på hva som kan være galt? Endret 31. oktober 2004 av goffa Lenke til kommentar
goffa Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ingen som har vært borti noe liknende? Lenke til kommentar
goffa Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 ...ingen..? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 høres merkelig ut.. Du har ikke mobil eller no i nærheten da? som kanskje forstyrrer? Du skrev at du hadde prøvd den forskjellige steder, men jeg er ikke helt sikker. Nye batterier? Lenke til kommentar
goffa Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Batteriene er nye, og mobilen er ikke i nærheten. Men jeg har stereoanlegget i ganske umiddelbar nærhet. Kan det være et forstyrrende element? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skulle ikke tro det var veldig forstyrrende igrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå