Schnickaschnicka Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg trenger en ny telefon. Dette er hva jeg trenger: Funksjoner -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Nei, ikke nødvendig -EDGE: Nei, ikke nødvendig -Wap: Ja, men må ikke være -Kalkulator: Ja -Email: Nei, trengs ikke, men kan godt være -Spill: Ja, men hvis ikke kan det jo lastes ned så nei og Form -Klapp, eller skyve. Helst ikke vanlig. -Helst ikke antenne Skjerm: -Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Min 128x160 -Touchscreen: nei -TFT Pris: -Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). -Med abonnementsbinding: ja -Hvis med abbenoment, hvilket? Helst Youngtalk Diverse: -Merke: Har ikke noe å si -Kamera: Ja -Videokamera: Kan godt være -Symbian: Kan godt være -Triband: Kan godt være -Infrarød port:(Ja -Bluetooth: Kan godt være -Minne: Min 4 mb -Minnekort: Kan godt være -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Kan godt være -Radio: Kan godt være -3g(UMTS): Kan godt være -Wlan: Kan godt være -Batterilevetid: Ikke viktig -Jeg skal bruke mobilen til å ta bilder. Det er alt. Og ringe og sende sms. Ikke sjekke mail eller bruke blåtann aktivt eller sånn proffmobil. Men finner dere en billig så er det greit. Jeg ser etter en god skjerm, og et kamera som duger. På lik høyde med samsung e700 sitt kamera. Jeg takker for hjelpen Endret 31. oktober 2004 av mbarone Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Siemens S65 har bra kamera, bra pris og minnekort! Lenke til kommentar
Wammis Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva med den nye klapptelefonen fra Samsung; E330? LINK Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 skjermen til siemens s65 er for dårlig til å vise bilder og alt sånn der. Den er treg, men ellers en fin telefon Samsung e330 er stilig, men grunnen til at jeg ikke kjøper den er fordi skjermen er av type UFB og jeg er bare ute etter TFT Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sony Ericsson K500i! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 jeg vil helst ikke ha vanlig mobil, utseende messig. skyve eller klapp foretrekkes Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Da er vel P510 akkurat passe! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 skjermen til siemens s65 er for dårlig til å vise bilder og alt sånn der. Den er treg, men ellers en fin telefon Hva mener du med at S65 sin skjerm er dårlig til å vise bilder? den er bedre enn E700 sin skjerm, kanskje ikke så lyssterk, men ihvertfall bedre på kvalitet og i sollys! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 jeg må vente til mandag den 15 og da har jeg hatt bursdag o g fått lønn så jeg kjøper den mobilen som jeg har råd til da Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 kan noe hjelpe meg. vil betale maks 2500 med youngtalk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå