GolfBag Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skrev dialekt før, men nu er jeg forsiktig å skriver bokmål. Fantastisk Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Gullkorn? Nei, nu er fult lovlig å skrive på bokmål (og faktisk ikke lov på nynorsk). Morsomt? Nei. Endret 31. oktober 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Må ikke ligne på nynorsk før det skal være dialekt vet du... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En uvanlig stavemåte og en feil. Jeg ler så mine indre organer kollapser av endorfinoverdoser. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Må ikke ligne på nynorsk før det skal være dialekt vet du... Nu er dansk, bokmål er fornorsket dansk. Dialekt? Vel hvis du mener bokmål er dialekt så En uvanlig stavemåte og en feil. Greit nok, det er uvanlig å skrive det, men det er fullstendig lovlig skrivemåte. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Endret 1. november 2004 av ernie85 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 En uvanlig stavemåte og en feil. Jeg ler så mine indre organer kollapser av endorfinoverdoser. Der har vi gullkornet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå