Dovrebanen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg lager et program som bruker jdom.jar for xml-prosessering. Det fungerer fint når classpath er satt på vanlig måte i Eclipse. Jeg lager en jar som på rootnivå har fila jdom.jar og i META-INF er dette manifestet: Manifest-Version: 1.0 Main-Class: statistikk.Bil Class-Path: jdom.jar Ved kjøring kaster den "Exception in thread "AWT-EventQueue-0" java.lang.NoClassDefFoundError: org/jdom/ JDOMException". Noen som vet hvordan dette skal gjøres? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tror du må skrive din egen classloader for å få noe sånt til å virke :/ http://forum.java.sun.com/thread.jsp?forum...art=0&trange=15 Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sikkert en riktig måte å gjøre det på, men jeg gjør bare sånt helt enkelt... pakker ut alle .jar filer som skal inkluderes, og pakker dem inn i den eksekverbare .jar filen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå