olary Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Er det noen som har noen erfaring med Prostore CD-r? Er døm sølv blanke som NoName cdr eller har døm ett lag med en eller annen farge som beskytter cd'n litt? Ser forøvrig at itbutikken.no har sett opp prisen på tomme cd'r kraftig nå.. Er prisan på veg opp nå?? mvh Ola Lenke til kommentar
baldytheman Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 15:03, olary skrev:Er det noen som har noen erfaring med Prostore CD-r?Er døm sølv blanke som NoName cdr eller har døm ett lag med en eller annen farge som beskytter cd'n litt?Ser forøvrig at itbutikken.no har sett opp prisen på tomme cd'r kraftig nå.. Er prisan på veg opp nå??mvhOla Om prisene er på vei opp vet jeg ikke mye om :wink: Men - når det gjelder Prostore plater vet jeg mer. Jeg har brukt mye av disse i den senere tid. De siste cake-boxene jeg har handlet (Komplett), har vært Verbatim Data Life plater med Prostore label trykt oppå den originale Verbatim-labelen. Så de platene er beskyttet ja :wink: Og i tillegg - så er sjansen stor for at du får "kvalitet" i form av Verbatim til en billig penge ... Lenke til kommentar
olary Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Takk for eit raskt svar... kjøper nokk noen av dei og noen smart buy cd'r.. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå