Allviteren Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 når jeg starter en bane dekkes nesten hele skjermen av en grå firkant hvor det står noe rart noe om vote_map og masse rart. Det går fint an å gå rundt om kring å kjøre fly å sånn, men jeg klarer bare å se noe på en tiendedel av skjermen. dette er skikkeli irriterende Er det noen som har noen råd/forslag?? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En kamerat hadde et liknende problem da han installerte DC 0.7 fra en cd... Det funka ordentligt da han re-installerte det da Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 skal prøve d nå Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Eg klarer ikke å loade Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 laster ned versjon 1.0 av desert combat og håper at jeg blir kvitt problemet da. Noen som vet hvor jeg kan få tak i versjon 1.6 av bf 1942? har 1.45 Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 laster ned versjon 1.0 av desert combat og håper at jeg blir kvitt problemet da. Noen som vet hvor jeg kan få tak i versjon 1.6 av bf 1942? har 1.45 Hva i allverden skal du med DC 1.0 ? 1.6 får du her? ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 HUSK: du må ha DC 0.7 innstallert for å kunne spille DC_Final ! Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 den boksen du snakket om er en bug som var i en DC versjon - det finnes en fix til den , altså en patch. Men som Croyfer sier - last ned BF 1.6 og DC 0.7 og/eller DC_F Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Hvor kan jeg laste ned fixen? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Buggen er vel ikke i DC_Final vel - last ned det istedetfor ! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 når jeg starter en bane dekkes nesten hele skjermen av en grå firkant hvor det står noe rart noe om vote_map og masse rart. Det går fint an å gå rundt om kring å kjøre fly å sånn, men jeg klarer bare å se noe på en tiendedel av skjermen. dette er skikkeli irriterende Er det noen som har noen råd/forslag?? Kanskje fordi du har en cracket versjon av BF ?? hehe Link! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hærregud folk! For meg virker det som at alle spøsmål som bruker X ikke kan svare på blir besvart "ja du har sikkert cracka battlefield" eller "sånn gjør cracken" Hvis dere ikke VET hva som er feil, eller kan komme med noe konstruktivt, så prøv å hold det for dere selv. Man kunne nesten sette opp auto-reply her på forumet "ja du har sikkert cracka" mVh Irritert Croyfer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hærregud folk!For meg virker det som at alle spøsmål som bruker X ikke kan svare på blir besvart "ja du har sikkert cracka battlefield" eller "sånn gjør cracken" Hvis dere ikke VET hva som er feil, eller kan komme med noe konstruktivt, så prøv å hold det for dere selv. Man kunne nesten sette opp auto-reply her på forumet "ja du har sikkert cracka" mVh Irritert Croyfer hehe..ta det med ro Croyfer, ta deg en prozac og len deg godt tilbake (litt slem spøk ) Hele greia var ment som spøk, ellers så hadde jeg ikke skreve "hehe" på slutten vettu Men seriøst, kanskje du(trådstarter) skulle ha prøve å re-installere hele greia.(som tidligere nevnt) Endret 1. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hærregud folk!For meg virker det som at alle spøsmål som bruker X ikke kan svare på blir besvart "ja du har sikkert cracka battlefield" eller "sånn gjør cracken" Hvis dere ikke VET hva som er feil, eller kan komme med noe konstruktivt, så prøv å hold det for dere selv. Man kunne nesten sette opp auto-reply her på forumet "ja du har sikkert cracka" mVh Irritert Croyfer hehe..ta det med ro Croyfer, ta deg en prozac og len deg godt tilbake (litt slem spøk ) Hele greia var ment som spøk, ellers så hadde jeg ikke skreve "hehe" på slutten vettu Men seriøst, kanskje du(trådstarter) skulle ha prøve å re-installere hele greia.(som tidligere nevnt) Jeg mente ikke bare deg - jeg snakka til alle de som skriver på forumet her - jeg ser trenden at folk skylder på "crack" hele tia... Faktisk ganske irriterende når man sitter og VET at enkelte bugs og artifacts ikke skyldes crack, men ikke får lov til å si fra om det på forumet... Til trådstarter: Last ned 1.6 og 0.7 og DC_Final og innstaller de i følgende rekkefølge. Spill med original-plata di, og du vil IKKE få noen problemer. ->punktum<- hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå