Gå til innhold

fortron 350W... noken som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

hei...

sitter no på en 400W Q-tec PSU so rister heile kabinettet og bråker verre enn en fly-motor....

har planer om å kjøpe denne.

er d noken som har erfaringer om denne eller har andre forslag??

fortron'en var veldig billig so eg lurte på om den var av like dårlig kvalitet og like ustabil som Q-tec...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt den PSUen en stund nå. Anbefales på det sterkeste!

Fortron Source leverer kvalitets-PSUer, og denne er en av de. Stilig utseende, kabelstrømper, viftestyring.. ANBEFALES! :)

Den bråker en del på fullt, men den trenger aldri å gå på fullt! Du har ca. samme specs som meg, og jeg har den på laveste hastighet hele tiden. Den stiller seg litt opp av seg selv når den trenger det (under veldig hard belastning over tid).

Kabinettemperaturen min ble også bedre! :)

Eneste jeg hører i maskinen min nå er harddisken..

Endret av reeeeg
Lenke til kommentar

Microplex: Denne linken (Samme PSU)

MIST versjonen av FSP35060PN leveres med PAPST 4412FGM vifte og krom-nikkel hus. PAPST benytter Sintec glidelager som har like lang levetid som kulelagerversjonene, men ved lavere hastigheter vil Sintec glidelager gi mindre mekanisk støy enn kulelager.

Vi vet andre leverer denne modellen med PAPST 4412FGL viften. Vi ønsket opprinnelig den samme viften, men testene Fortron/Source gjorde viste at hverken PAPST 4412FGL eller PAPST 4412FGML kjølte godt nok ved max. belastning. Under normal bruk vil viftestøyen ikke overstige 18-19 dB(A) og det at viften befinner seg inne i kabinettet og ikke på baksiden gjør at strømforsyningsviften knapt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling.

Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet.

Jeg satt inn en 4412 FGL. (26 dB) Som du leser av testene til Microplex så mener de at den ikke kjøler godt nok ved full last. Med mine specs har jeg til dags dato aldri hørt den trinne opp hastigheten. (Var veldig obs i starten). Synes det hjalp en del på støyen, fungerer kjempebra.

Lenke til kommentar
Microplex: Denne linken (Samme PSU)
MIST versjonen av FSP35060PN leveres med PAPST 4412FGM vifte og krom-npt vil høres - men den vil likevel gi nok kjøling.

Inngang har sikring, alle utganger er kortslutningsbeskyttet.

Jeg satt inn en 4412 FGL. (26 dB) Som du leser av testene til Microplex så mener de at den ikke kjøler godt nok ved full last. Med mine specs har jeg til dags dato aldri hørt den trinne opp hastigheten. (Var veldig obs i starten). Synes det hjalp en del på støyen, fungerer kjempebra.

Hm. Vet egentlig ikke hvor mye vits det er for meg. Hører den ikke nå.

Men hvis jeg får støydempet det jeg vil i maskinen min blir det kanskje nødvendig, og da vet jeg iallfall at det er mulig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...