adJuster Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har kommet så langt at det nå bare er skjermkortvifta som støyer. Kortet er et Sapphire Radeon 9800 pro uten modifiseringer av noe slag og fungerer utmerket som det er, men nå har jeg fått "støy" på hjernen og da blir jo det lille suset, for mye. Kunne jo ha kjøpt "ultimate edition" i første omgang selvfølgelig. Men det jeg har tenkt på er passiv kjøling, evt. med heatpipes og greier (ikke vann), og da aller helst uten vifte i tillegg. I såfall må den være jææævlig stille. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kjøp en slik: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80DHP Lenke til kommentar
lobster Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg bruker Zalman heatpipe'n det ble referert til av adJuster. Vær ops på at skjermkortet spiser opp 2-3 kortplasser når du har satt på denne. Zalman heatpipen fungerer sinnsykt bra. Ikke hatt noe problemer med varme heller. Lykke til Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal du bruke den, er det anbefalt om bruke den vifta som du kjøper sepparat. 9800pro utvikler mye varme, og speiselt om du overklokker! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Passer den Zalmann saken til 9800xxl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå