Dollarglis Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heisann. Lurte på om det var noen her som vet om det går an å bruke ITrip til f.eks. Creative ZEN Touch. Burde hvertfall være mulig i teorien. Takker for svar ( mod'er som vet noe må gjerne svare ) MVH Dollarglis Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 tror neppe det vil fungere ,ettersom den har konstruksjon som gjør at passer kun for Ipod. har hatt Zen før og kan ikke huske at den hadde samme konstruksjon på inputen. Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 nei du kan ikke bruke itrip, men det finnes et hav av andre fm-sendere til salgs.... f.eks monster carplay, belkin, audiax og flere Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 nei du kan ikke bruke itrip, men det finnes et hav av andre fm-sendere til salgs.... f.eks monster carplay, belkin, audiax og flere Tusen takk for svar. Hjalp masse. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vi har selv monster sin den fungerer veldig bra! Det er ikke så ille pris på den heller faktisk! Må si at 93.50 er den beste radio kanalen vi har hatt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg fant den Monster CarPlay-dingsen, men den må jeg visst ha strøm fra en sigarettenner. Jeg finner ikke noen steder de har de andre som ble nevnt. Er det noen av dem som bruker batterier eller lignende? Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) audiax bruker ikke siggarettenner...den bruker batteri...og er veldig bra...selvom hvis du skal på langtur bør du ta med et ekstra batteri..for det kan bli brukt opp hvis du stiller mye på fm signalene... du får hvertfall kjøpt den på qxl tror jeg...ellers så er det en del amerikanske webshops ol. som har den tror jeg... AudiaX - veldig bra ! Belkin Tunecast håper dette hjalp Endret 10. november 2004 av boss3 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Qxl, ja, tenkte jeg ikke på. Tusen takk! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvilke batterier bruker AudiaX? Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 audiax bruker batterier som er modellen som er mindre enn vanlige AA batterier. Altså AAA batts.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk! Nå har jeg bestilt en AudiaX fra QXL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå