nord Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 for noen dager siden skiftet jeg BIOS fra 1,2 til 1,3 på mitt MSI K8N Neo2 hk kort. men nå er alt ustabilt og treg, krasjer i ett sett. Opera stopper etter 5minutter, filmer kan ikke avspilles for maskinen stopper helt opp i 30minutter. da jeg skal starte programmer så havner de ofte opp i task manager som forøvrig tar 5minutter å få opp. har ikke virus og har bare nødvendige programmer under "prosesser". skal jeg inn i workgroup så må jeg ofte restarte maskinen. dette irriterer meg så inni helv***! hva kan jeg gjøre?!? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 for noen dager siden skiftet jeg BIOS fra 1,2 til 1,3 på mitt MSI K8N Neo2 hk kort.men nå er alt ustabilt og treg, krasjer i ett sett. Opera stopper etter 5minutter, filmer kan ikke avspilles for maskinen stopper helt opp i 30minutter. da jeg skal starte programmer så havner de ofte opp i task manager som forøvrig tar 5minutter å få opp. har ikke virus og har bare nødvendige programmer under "prosesser". skal jeg inn i workgroup så må jeg ofte restarte maskinen. dette irriterer meg så inni helv***! hva kan jeg gjøre?!? Du kan bytte BIOS tilbake! Lenke til kommentar
nord Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 nå er det jo det faktum at jeg ikke har floppy drive her nå, har heller ikke disketter. da jeg kjørte live update for å søke etter eldre bioser så restartet maskinen seg med blåskjerm før den fant resultater. nå som maskinen er oppe og går igjen så søker den på gal URL. MSI er faen meg et overvurdert dritt merke Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Har du ikke mulighet for å oppgradere fra fil i MSI-programmet? Få noen til å poste forrige Bios, og bruk den. MSI er faen meg et overvurdert dritt merke Why? Endret 31. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
drool Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Backup av gammel BIOS er en fin ting Lenke til kommentar
wim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har du resatt cmos etter flashing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå