8-Ball Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Topic sier det meste. Har kjøpt Nod32 med visa over sider deres og fått mail fra visa om at payment var suksess. På sidene til Nod32 står det jeg får brukernavn og passord etter ca en time, men har ikke fått noe enda og det har gått over 3 timer. Hva skal jeg jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Vente litt lenger.. Tok sikkert godt over en dag før jeg fikk brukernavn og passord. Endret 31. oktober 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Vente litt lenger.. Tok sikkert godt over en dag før jeg fikk brukernavn og passord. Ok, takker. Får vente til utpå dagen i morgen. Kjøpte to år ser du, 500,- er nok til å bli bekymret over. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Har ikke fått noe brukernavn og passord idag heller!! Hva skal jeg gjøre? Får jeg ikke noe i løpet av dagen kommer jeg til å gjøre noe jeg ikke har lov til.. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har ikke fått noe brukernavn og passord idag heller!! Hva skal jeg gjøre? Får jeg ikke noe i løpet av dagen kommer jeg til å gjøre noe jeg ikke har lov til.. Send dem en mail Ta copi av VISA kvitteringen og legg ved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå